Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Lektorat,
grupa nr 4
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Olena Galczewska | ||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy "Roadmap" B2 with Online Practice workbook and resources Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez Teams lub Forms) 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram 'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozdział 1a Słownictwo - czasowniki + przyimki: - dyskusja na temat rozmów z nieznajomymi, relacjonowanie wydarzeń z przeszłości, wyrażanie i uzasadnianie opinii, Gramatyka - różne rodzaje pytań - ogólne, szczegółowe, o podmiot, o dopełnienie, z przyimkami, pośrednie: - rozumienie tekstu słuchanego i wyszukiwanie konkretnej informacji, rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy z nieznajomym. Rozdział 1b Słownictwo - emocje Gramatyka - czasy Past Simple i Past Continuous; konstrukcje used to, would, keep doing: Rozdział 1c Słownictwo - cechy charakteru Słownictwo - kolokacje czasownik + rzeczownik:. Rozdział 1d Słownictwo - zdrowy styl życia, zgadzanie się i niezgadzanie z rozmówcą, dopytywanie, komentowanie wypowiedzi, wyrażanie i uzasadnianie opinii Powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności z Rozdziału 1. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej). |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - testy cząstkowe - testy zaliczeniowe - ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem minimum 60% - wypowiedzi pisemne (praca domowa, karty pracy)- w terminie -ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć) |
||||||||||||
Uwagi: |
gr. lektoratowa z j. ang. I ZZ/LO, I ZZ/PE, I ZM/PW - mgr O. Galczewska |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.