Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1
Semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 4

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1
Zajęcia Semestr zimowy 2021/2022 (2021Z) (w trakcie)
Laboratorium/warsztaty (LAB), grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 9:50 - 11:25
sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2021-12-01 09:50 : 11:25 sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A
2021-12-08 09:50 : 11:25 sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A
2021-12-15 09:50 : 11:25 sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A
2021-12-22 09:50 : 11:25 sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A
2022-01-05 09:50 : 11:25 sala 1209/1210
Budynek dydaktyczny - główny A
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Marek Siwicki
Literatura:

1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010

2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011

3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015

4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013

5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006

6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013

7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010

8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001

9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011

Zakres tematów:

Istota projektu badawczego

Wybór projektu badawczego.

Założenia metodologiczne

Organizacja i przebieg pracy badawczej

Bieżąca analiza gromadzonego materiału badawczego

Prezentacja kolejnych elementów artykułu

Przedstawienie gotowego artykułu

Omówienie i przygotowanie edytorskie pisma naukowego

Metody i kryteria oceniania:

METODY KSZTAŁCENIA

- wykład aktywizujący,

- praca indywidualna i w zespołach,

Uwagi:

grupa I PKM

NAKŁAD PRACY STUDENTA

godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia, konsultacje) - 30 godz.

przygotowanie się do zajęć, lektury - 20 godz.

przygotowanie się do zaliczenia na ocenę napisanie artykułu naukowego - 20 godz.

Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 pkt

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.