Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1
Semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1
Zajęcia Semestr zimowy 2021/2022 (2021Z) (zakończony)
Laboratorium/warsztaty (LAB), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 9:50 - 11:25
sala 1207
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Andrzejewska
Literatura:

1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010

2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011

3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015

4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013

5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006

6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013

7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010

8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001

9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011

Zakres tematów:

1.Istota i charakterystyka projektu badawczego (praca zespołowa).

2. Analiza literatury i wybór obszaru badań.

3. Struktura projektu badawczego.

4. Założenia metodologiczne w zakresie wybranego obszaru badań (przedmiot badań, cel badawczy, problemy badawcze i hipotezy robocze).

5. Metody, techniki i narzędzia badawcze.

6. Dobór próby badawczej.

7. Organizacja i przebieg badań.

8. Analiza wyników badań.

9. Prezentacja projektu badawczego.

Metody dydaktyczne:

METODY KSZTAŁCENIA

- wykład aktywizujący,

- dyskusja dydaktyczna,

- praca w zespołach,

Metody i kryteria oceniania:

Ocena zrealizowanego projektu badawczego

Uwagi:

grupa I EZG

METODY KSZTAŁCENIA

- dyskusja

- praca w zespołach

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI

godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia, konsultacje) - 30 godz.

przygotowanie się do zajęć, lektury - 20 godz.

przygotowanie się do zaliczenia na ocenę - 20 godz.

Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 pkt

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.