Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1
Semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Projekt badawczy specjalnościowy - 1 PE-2F-PB1 | |||
Zajęcia |
Semestr zimowy 2021/2022 (2021Z)
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty (LAB), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | |||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 13 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Prowadzący: | Anna Andrzejewska | |||
Literatura: |
1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010 2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011 3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015 4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013 5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006 6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013 7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010 8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001 9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011 |
|||
Zakres tematów: |
1.Istota i charakterystyka projektu badawczego (praca zespołowa). 2. Analiza literatury i wybór obszaru badań. 3. Struktura projektu badawczego. 4. Założenia metodologiczne w zakresie wybranego obszaru badań (przedmiot badań, cel badawczy, problemy badawcze i hipotezy robocze). 5. Metody, techniki i narzędzia badawcze. 6. Dobór próby badawczej. 7. Organizacja i przebieg badań. 8. Analiza wyników badań. 9. Prezentacja projektu badawczego. |
|||
Metody dydaktyczne: |
METODY KSZTAŁCENIA - wykład aktywizujący, - dyskusja dydaktyczna, - praca w zespołach, |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena zrealizowanego projektu badawczego |
|||
Uwagi: |
grupa I EZG METODY KSZTAŁCENIA - dyskusja - praca w zespołach NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia, konsultacje) - 30 godz. przygotowanie się do zajęć, lektury - 20 godz. przygotowanie się do zaliczenia na ocenę - 20 godz. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 pkt |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.