Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2020/2021
Lektorat,
grupa nr 6
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 16:40 - 18:10
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Beata Wiśniewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Roadmap B2+ with Online Practice, Pearson. Grammar Practice for Upper Intermediate Students, Pearson Longman. Materiały własne ELT. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Gramatyka: negative questions, formy przyszłe, the future tenses, verb patterns and reporting. Mowa zależna. Słownictwo: architektura, urban change, pogoda, the weather, sądownictwo, the law and courts. Komunikacja: making suggestions about new uses of old buildings, talking about the weather and plan activities, discussing legal cases. Powtórzenie Units 1&2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Na czas edukacji zdalnej prowadzenie pracy i monitorowanie zadań przez studentów na platformie MS Teams: udostępnianie studentom i omawianie online w czasie rzeczywistym prezentacji gramatycznych, wyjaśnianie i ćwiczenie słownictwa, prezentacja materiałów elektronicznych, materiałów typu photocopiable do opracowania. Wspólne odsłuchiwanie i omawianie treści typu listening comprehension, czytanie tekstów oraz odpowiadanie na pytania, prawda/fałsz, dyskusja w grupach. Krótkie wypowiedzi studentów i prezentacje audio na zadane tematy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na czas edukacji zdalnej oceniane są: aktywny udział w zajęciach, zabieranie głosu (audio lub chat), zadania pisemne, testy gramatyczno-leksykalne i zadania MS Forms oraz praca na platformie e-learning APS. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
lektorat I rok |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.