Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Lektorat,
grupa nr 7
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Beata Wiśniewska | ||||||||||||
Literatura: |
Roadmap B2 Pearson with Online Practice (My English Lab): podręcznik i ćwiczenia, materiały gramatyczne My English Lab, materiały własne i internetowe. Artykuły prasowe powiązane tematycznie. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Formy gramatyczne: tworzenie pytań, użycie czasowników posiłkowych, past simple, past continuous, “would” and “used to” for past habits, kolokacje verb + noun, present perfect simple, present perfect continuous, strona bierna, przymiotniki: - ed/-ing adjectives . Słownictwo: wyrażenia przyimkowe, przymiotniki opisujące charakter/ osobowość, czasowniki opisujące zdrowy styl życia, zwroty i wyrażenia opisujące emocje, wyrażenia z ‘get’’, ‘so’ + adjectives, idiomy i zwroty w udzielaniu rad i zaleceń, common complaints (skargi i zażalenia). Funkcje: rozpoczynanie i kontynuowanie rozmowy, opisywanie przeszłych zdarzeń i doświadczeń, przeprowadzanie wywiadu, efektywna komunikacja w dyskusji, streszczanie i opisywanie problemu, składanie skarg i zażaleń, udzielanie rad, rekomendacji, poleceń i zalecanie działania . Rozwijanie rozumienia ze słuchu: język potoczny w dialogach, formy wyrażania przesady (recognising exaggeration ), uzupełnianie i tworzenie dialogów. Rozumienie tekstu: analiza wyników ankiety, porównywanie danych, rozumienie zależności przyczynowo-skutkowych - użycie due to, thanks to, as a result, consequently. Kształcenie umiejętności pisania: szczegółowy opis miejsca lub sytuacji, strategie uatrakcyjniania opisu i zaciekawienia czytelnika (adding interest to a description). Materiały ćwiczeniowe My English Lab: ćwiczenia gramatyczne na formy czasownikowe w pytaniach, czasy przeszłe i kolokacje, ćwiczenia rozwijające słownictwo oraz słuchanie i czytanie tekstu ze zrozumieniem (reading and listening comprehension tasks) |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Na czas edukacji zdalnej prowadzenie pracy i monitorowanie zadań przez studentów na platformie MS Teams: udostępnianie studentom i omawianie online w czasie rzeczywistym prezentacji gramatycznych, wyjaśnianie i ćwiczenie słownictwa, prezentacja materiałów elektronicznych, materiałów typu photocopiable do opracowania. Wspólne odsłuchiwanie i omawianie treści typu listening comprehension, czytanie tekstów oraz odpowiadanie na pytania, prawda/fałsz, dyskusja w grupach. Krótkie wypowiedzi studentów i prezentacje audio na zadane tematy. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na czas edukacji zdalnej oceniane są: aktywny udział w zajęciach, zabieranie głosu (audio lub chat), zadania pisemne, testy gramatyczno-leksykalne i zadania MS Forms oraz praca na platformie e-learning APS. |
||||||||||||
Uwagi: |
gr. lektoratowa z j. angielskiego dla I ZM/PC; I ZM/PY - mgr B. Wiśniewska link do zespołu https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2ce0519af6be40f5a0142732aefd99a6%40thread.tacv2/conversations?groupId=f774cec3-2d6d-450e-8b79-d757952ad062&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.