Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Lektorat, grupa nr 10

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Monika Wójcik
Strona domowa grupy: http://www.aps.edu.pl
Literatura:

Podręcznik obowiązkowy: Roadmap wyd.Pearson

Materiały własne

Grammarway wyd. Express Publishing

English Vocabulary in Use wyd. Cambridge

English Grammar in Use wyd. Cambridge

British Journal of Special Education

British Journal of Clinical Psychology

Zakres tematów:

1. Eating out - słownictwo związane z jedzeniem poza domem.

2. A place to live - zadania na czytanie ze zrozumieniem.

3. Comparatives and superlatives – stopniowanie przymiotników i

przysłówków. Porównywanie - ćwiczenia gramatyczne.

4. A late night - zadania na czytanie ze zrozumieniem.

5. The changing face of Notting Hill - porównywanie przy użyciu

stopniowania przymiotników – wypowiedzi ustne.

6. Non-defining relative clauses - ćwiczenia gramatyczne.

7. English in action- giving reasons and expressing preferences.

8. Jakie są stereotypy – wypowiedzi ustne.

9. Getting better - słownictwo związane z uczeniem się nowych rzeczy.

10. The long road to success - zadania na czytanie ze zrozumieniem.

11. First days - present habits.

12. Przypomnienie i utrwalenie zasad użycia czasów Present Simple i Present

Continuous - ćwiczenia gramatyczne.

13. Describing homes and areas - utrwalenie słownictwa.

14. Queen of the curve - understanding a biography. Zadania na czytanie ze

zrozumieniem.

15. Identifying details that support key ideas - understanding a radio phone-in

programme - zadania na słuchanie ze zrozumieniem.

16. Changing world - użycie struktur: used to, would oraz czasu Past Simple.

17. English in action - wyrażenia przydatne do uprzejmego zakończenia

konwersacji. Ćwiczenia mówienia.

18. Places to see - ciekawe miejsca na Ziemi. Użycie Present Perfect -

opowiadanie o doświadczeniach.

19. The land of smiles - Zadania na czytanie ze zrozumieniem.

20. Recognising sounds and words - ćwiczenia słuchania.

21. A room of my own - Zadania na czytanie ze zrozumieniem.

22. Tourism in Barcelona - Zadania na czytanie ze zrozumieniem.

23. Holiday destinations – wyrażanie opinii na temat wyjazdów wakacyjnych

i sytuacje z tym związane. Ćwiczenia mówienia.

24. Big issues - science and research. Zadania na czytanie ze zrozumieniem.

25. Ask the experts about some of the biggest problems of our times.

Zadania na czytanie ze zrozumieniem.

26. Porównanie użycia czasów Present Simple i Present Continuous - ćwiczenia gramatyczne.

27. Porównanie użycia czasów Past Simple i Past Continuous - ćwiczenia

gramatyczne.

28. Zadania gramatyczne podsumowujące znajomość czasów: Present Perfect

i Present Perfect.

29. Zadania powtórzeniowe i utrwalające opracowany materiał leksykalno-

gramatyczny.

30. Podsumowanie wiedzy leksykalno-gramatycznej z działów 1 - 2.

Metody dydaktyczne:

Metoda komunikacyjna

Metoda bezpośrednia,

Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa,

Metoda audiolingwalna/kognitywna

Praca w parach/grupach

Multimedialne techniki nauczania

Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe, kompensacyjne)

Strategie pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna)

e-learning – ćwiczenia na platformie internetowej CLIP rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania.

Metody “zdalne” – komunikacja ze studentami bezpośrednio na platformie TEAMS oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej

Metody i kryteria oceniania:

Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie TEAMS.

Przesyłanie studentom materiałów do pracy własnej za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w zadaniach w zespole na platformie TEAMS

Udostępnianie studentom prezentacji w Power Point z komentarzem, materiałów elektronicznych oraz zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag.

Konsultacje indywidulane za pośrednictwem poczty elektronicznej

Testy cząstkowe

Testy zaliczeniowe

Odpowiedzi ustne

Ćwiczenia na platformie internetowej: e-learning

Ocena aktywności studenta podczas zajęć (zadania z podręcznika i ćwiczeń, pisemne prace domowe, udział w dyskusji podczas zajęć)

zaliczenie

Uwagi:

gr. lektoratowa z j. angielskiego dla I ZM/PC; I ZM/PY - mgr M. Wójcik

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)