Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 7
Przedmiot: | Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Hubert Iwanicki | ||||||||||
Literatura: |
Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Ibuk. Ciechowska M., Szymańska M. (2017). Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Akademia Ignatianum, Kraków: Wydawnictwo WAM. Pilch T., Bauman T. (2011). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Smolińska-Theiss B., Theiss W. (2009). Badania jakościowe – przewodnik po labiryncie. (W:) S. Palka (red.). Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 79–102). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. |
||||||||||
Zakres tematów: |
Jakościowa i ilościowa perspektywa badawcza (możliwości zastosowania metodologii jakościowej i ilościowej w badaniach z zakresu specjalności/ możliwości i ograniczenia różnych perspektyw badawczych/łączenie perspektyw jakościowej i ilościowej w badaniach). Obszary badań w zakresie studiowanej specjalności (analiza literatury przedmiotu). Opracowanie projektu badawczego: przedmiot badań, cel, problemy badawcze, hipotezy badawcze, kryteria doboru grupy badawczej, metody techniki badawcze. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
analiza literatury, analiza danych empirycznych, dyskusja problemowa, burza mózgów, prezentacja w PowerPoint |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena pracy grupowej: analiza materiałów badawczych, prezentacja wyników analiz Ocena opracowanego projektu badawczego Ocena realizacji i prezentacji wyników |
||||||||||
Uwagi: |
gr.ćwiczeniowa I ZU/PC-PSAw-projekt zajęcia odbywają się na platformie MS Teams zgodnie z planem zajęć. Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aa1301515ba5e4403b9b00442232d4720%40thread.tacv2/conversations?groupId=41c8e0c3-a394-400c-b4d9-22d39813c2c5&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Nakład pracy studenta: Ćwiczenia - 15 godz. Przygotowanie do zajęć - 10 godz. Przeprowadzenie badań - 10 godz. Przygotowanie prezentacji - 10 godz. ECTS - 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.