Seminarium dyplomowe licencjackie - 1 [SC-3F-LI1]
Semestr letni 2020/2021
Seminarium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe licencjackie - 1 [SC-3F-LI1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 17:10 - 18:45
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Tatiana Kanasz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Przegląd Socjologii Jakościowej, 2013, nr 2, Emocje w życiu codziennym, http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/volume22_pl.php J. H. Turner, Struktura teorii socjologicznej. Warszawa: PWN, 2006, rozdział 32 „Teorie emocji w interakcji społecznej”. J. Turner, J. Stets, 2009, Socjologia emocji. Warszawa. M. Sroczynska, A. Linek (red.),2020, Społeczne konteksty współbycia i intymności. Szkice z socjologii emocji. Warszawa. https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/img/cms/e-booki/ebook_Sroczy%C5%84ska_Spoleczne%20konteksty_ma%C5%82y.pdf#page=108 U. Flick. 2010. Projektowanie badania jakościowego. Hammersley M. i Atkinson P. 2000. Projekt badawczy: problemy, przykłady i próbki. W: Metody badań terenowych. Warszawa: Zysk i S-ka, s. 34-63. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Wprowadzenie w tematykę seminarium. Podstawowe zasady pisania pracy dyplomowej. Indywidualne prezentacje studentów - wstępny pomysł pracy. Przegląd literatury i przygotowanie koncepcji pracy. Rozbudowanie koncepcji pracy, plan dalszej pracy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Indywidualne (praca nad własnym projektem tematu oraz koncepcji pracy) oraz grupowe (dyskusje). Metoda tutoringu, praca zdalna. Link do zespołu w Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ad26ba044676d49d48aa3b957e5950b68%40thread.tacv2/conversations?groupId=ce75e7de-3cc3-49bb-96f1-e57f07cdf304&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie seminarium na podstawie aktywności na zajęciach, przygotowania prezentacji, złożenia koncepcji pracy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr. seminaryjna II DZSC - dr T. Kanasz |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.