Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 11
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Monika Wójcik | ||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://aps.edu.pl/ | ||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy: English File OUP Materiały własne Grammarway wyd. Express Publishing English Vocabulary in Use wyd. Cambridge English Grammar in Use wyd. Cambridge British Journal of Special Education British Journal of Clinical Psyhology |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Mood Food - słownictwo dotyczące jedzenia. Mood Food - praca z tekstem. Zadania na zrozumienie. Zastosowanie czasów Present Simple i Present Continuous. Food and cooking - Healthy recipes. Eating out - giving opinions. Stereotypes about food and cooking - wypowiedzi ustne na temat stereotypów w dziedzinie kulinariów. Food and Eating - Steve Anderson interview. Zadania na poprawne rozumienie ze słuchu. Family Life - słownictwo dotyczące rodziny. Sposoby wyrażania przyszłości - ćwiczenia gramatyczne. Użycie czasów Future Simple, Present Continuous i konstrukcji going to. Opis osób - użycie przymiotników opisujących cechy charakteru. Younger brother or only child - czytanie ze zrozumieniem. Younger brother or only child - wypowiedzi ustne na temat posiadania rodzeństwa vs bycie jedynakiem. Meeting the parents - angielski w codziennych sytuacjach. Zadania na słuchanie ze zrozumieniem Spend or save?Słownictwo związane z pieniędzmi. Spend or save?- czytanie ze zrozumieniem. Zasady użycia czasów Past Simple i Present Perfect - ćwiczenia gramatyczne. Wypowiedzi ustne na temat oszczędzania i wydawania pieniędzy. Are you a spender or saver? zadania na słuchanie ze zrozumieniem. The millionaire with a secret. Czytanie ze zrozumieniem. Changing lives - Czytanie ze zrozumieniem. Zasady użycia czasów Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne. Have you ever...? Wypowiedzi ustne na temat doświadczeń - ćwiczenia mówienia. Użycie since i for w Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne. How long have you...? Wypowiedzi ustne - ćwiczenia mówienia. Jane's trip - zadania na słuchanie ze zrozumieniem. Helen's challenge - zadania na czytanie ze zrozumieniem. TV presenter's Amazon challenge Porównanie użycia czasów Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne. Zadania gramatyczne podsumowujące znajomość czasów: Present Simple i Present Continuous. Present Perfect i Present Perfect Continuous, Future Simple, Past Simple i Past Continuous oraz konstrukcji going to. Podsumowanie wiedzy leksykalno-gramatycznej z działu 1 i 2. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna Metoda bezpośrednia, Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, Metoda audiolingwalna/kognitywna Praca w parach/grupach Multimedialne techniki nauczania Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe, kompensacyjne) Strategie pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) e-learning – ćwiczenia na platformie internetowej CLIP rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania. Metody “zdalne” – komunikacja ze studentami bezpośrednio na platformie ZOOM.US oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US. Przesyłanie studentom materiałów do pracy własnej za pośrednictwem poczty elektronicznej Udostępnianie studentom prezentacji w Power Point z komentarzem, materiałów elektronicznych oraz zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag. Konsultacje indywidulane za pośrednictwem poczty elektronicznej Motywowanie studentów poprzez korzystanie z quizów na platformach: quizlet.com, quizizz.com, tuerchen.com |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Testy cząstkowe Testy zaliczeniowe Odpowiedzi ustne Ćwiczenia na platformie internetowej: e-learning Ocena aktywności studenta podczas zajęć (zadania z podręcznika i ćwiczeń, pisemne prace domowe, udział w dyskusji podczas zajęć) Końcowy test zaliczeniowy Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US. Przesyłanie studentom testów on-line za pośrednictwem poczty elektronicznej w formularzach google |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla I ZM/PC; I ZM/PY - mgr M. Wójcik |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.