Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat, grupa nr 11

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 11 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Monika Wójcik
Strona domowa grupy: https://aps.edu.pl/
Literatura:

Podręcznik obowiązkowy: English File OUP

Materiały własne

Grammarway wyd. Express Publishing

English Vocabulary in Use wyd. Cambridge

English Grammar in Use wyd. Cambridge

British Journal of Special Education

British Journal of Clinical Psyhology

Zakres tematów:

Mood Food - słownictwo dotyczące jedzenia.

Mood Food - praca z tekstem. Zadania na zrozumienie.

Zastosowanie czasów Present Simple i Present Continuous.

Food and cooking - Healthy recipes.

Eating out - giving opinions.

Stereotypes about food and cooking - wypowiedzi ustne na temat stereotypów w dziedzinie kulinariów.

Food and Eating - Steve Anderson interview. Zadania na poprawne rozumienie ze słuchu.

Family Life - słownictwo dotyczące rodziny.

Sposoby wyrażania przyszłości - ćwiczenia gramatyczne. Użycie czasów Future Simple, Present Continuous i konstrukcji going to.

Opis osób - użycie przymiotników opisujących cechy charakteru.

Younger brother or only child - czytanie ze zrozumieniem.

Younger brother or only child - wypowiedzi ustne na temat posiadania rodzeństwa vs bycie jedynakiem.

Meeting the parents - angielski w codziennych sytuacjach. Zadania na słuchanie ze zrozumieniem

Spend or save?Słownictwo związane z pieniędzmi.

Spend or save?- czytanie ze zrozumieniem.

Zasady użycia czasów Past Simple i Present Perfect - ćwiczenia gramatyczne.

Wypowiedzi ustne na temat oszczędzania i wydawania pieniędzy.

Are you a spender or saver? zadania na słuchanie ze zrozumieniem.

The millionaire with a secret. Czytanie ze zrozumieniem.

Changing lives - Czytanie ze zrozumieniem.

Zasady użycia czasów Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne.

Have you ever...? Wypowiedzi ustne na temat doświadczeń - ćwiczenia mówienia.

Użycie since i for w Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne.

How long have you...? Wypowiedzi ustne - ćwiczenia mówienia.

Jane's trip - zadania na słuchanie ze zrozumieniem.

Helen's challenge - zadania na czytanie ze zrozumieniem.

TV presenter's Amazon challenge

Porównanie użycia czasów Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne.

Zadania gramatyczne podsumowujące znajomość czasów: Present Simple i Present Continuous. Present Perfect i Present Perfect Continuous, Future Simple, Past Simple i Past Continuous oraz konstrukcji going to.

Podsumowanie wiedzy leksykalno-gramatycznej z działu 1 i 2.

Metody dydaktyczne:

Metoda komunikacyjna

Metoda bezpośrednia,

Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa,

Metoda audiolingwalna/kognitywna

Praca w parach/grupach

Multimedialne techniki nauczania

Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe, kompensacyjne)

Strategie pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna)

e-learning – ćwiczenia na platformie internetowej CLIP rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania.

Metody “zdalne” – komunikacja ze studentami bezpośrednio na platformie ZOOM.US oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej

Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US.

Przesyłanie studentom materiałów do pracy własnej za pośrednictwem poczty elektronicznej

Udostępnianie studentom prezentacji w Power Point z komentarzem, materiałów elektronicznych oraz zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag.

Konsultacje indywidulane za pośrednictwem poczty elektronicznej

Motywowanie studentów poprzez korzystanie z quizów na platformach: quizlet.com, quizizz.com, tuerchen.com

Metody i kryteria oceniania:

Testy cząstkowe

Testy zaliczeniowe

Odpowiedzi ustne

Ćwiczenia na platformie internetowej: e-learning

Ocena aktywności studenta podczas zajęć (zadania z podręcznika i ćwiczeń, pisemne prace domowe, udział w dyskusji podczas zajęć)

Końcowy test zaliczeniowy

Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US.

Przesyłanie studentom testów on-line za pośrednictwem poczty elektronicznej w formularzach google

Uwagi:

grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla I ZM/PC; I ZM/PY - mgr M. Wójcik

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)