Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 4
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | |
Literatura: |
Literatura podstawowa: Treger A, Treger B, "English for Psychology", Warszawa 2014; Treger A, Treger B, "Psychology Vocabulary in Use", wydanie II Warszawa 2018; Treger A, Treger B, "Special Education Vocabulary is Use", Warszawa 2018. Literatura uzupełniająca: artykuły z fachowych czasopism anglojęzycznych; wybrane fragmenty z "The Man who Mistook his Wife for a Hat" Olivera Sacksa; wybrane fragmenty z "Brain Storms" Jona Palfremana; wybrane fragmenty z "The Woman who Can't Forget" Jill Price. |
Zakres tematów: |
- Sensation and Perception (senses, types of thresholds, subliminal perception, sensory adaptation, the structure of the eye, echolocation, synesthesia); - Memory (types of memory, hyperthymesia, mnemonics); - Memory Loss (types of forgetting, types of amnesia, amnestic disorders). |
Metody dydaktyczne: |
- dyskusje dydaktyczne na forum; - prezentacje multimedialne; - praca na materiałach źródłowych; - prezentacja filmów edukacyjnych; - praca samodzielna studenta będąca analizą/syntezą omówionego zagadnienia. |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody i kryteria oceniania na podstawie: - obecności i aktywność na zajęciach (w tym na zajęciach zdalnych); - znajomości wybranych fragmentów lektur i filmów edukacyjnych; - wyników quizów, testów, prezentacji multimedialnych; - egzaminu końcowego. |
Uwagi: |
Zajęcia realizowane w trybie synchronicznym zgodnie z planem studiów z wykorzystaniem platformy www.englishforpsychology.eu i MS Teams. Sensation and Perception: https://www.englishforpsychology.eu/category/sensation-and-perception/ Memory and Memory Loss: https://www.englishforpsychology.eu/category/memory/ dyskusje dydaktyczne: https://www.englishforpsychology.eu/forums/forum/discussion-forum/ quizy: https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/the-disembodied-lady-quiz/ https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/the-boy-who-sees-without-eyes-quiz/ https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/the-man-with-the-seven-second-memory/ https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/memory/ testy zaliczeniowe: https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/sensation-and-perception-test/ https://www.englishforpsychology.eu/exams-and-tests/sensation-and-perception-test-2/ |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.