Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 36
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 36 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Dorota Kożuchowska |
Strona domowa grupy: | http://www.aps.edu.pl/studenci/lektoraty.aspx |
Literatura: |
Zajęcia odbywają się w oparciu o: 1. materiał podstawowy - podręcznik i książka ćwiczeń English File, poziom Upper-Intermediate, wyd. Oxford University Press; 2. materiał dodatkowy - Grammarway, wyd Express Publishing, English Grammar in Use, wyd. Cambridge, My GrammarLab, wyd. Pearson, English Vocabulary in Use, wyd. Cambridge, ćwiczenia na platformie APS e-learning; 3. Internet - www.engvid.com, en.islcollective.com, breakingnewsenglish.com; 4. materiały własne nauczyciela (ćwiczenia leksykalne, gramatyczne oraz tekstowe) |
Zakres tematów: |
Luty/Marzec 2020 Zagadnienia gramatyczne: stopniowanie przymiotników i przysłówków, konstrukcja the...the; Zagadnienia leksykalne: cechy charakteru; Teksty z zadaniami sprawdzającymi rozumienie treści; Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu z wykorzystaniem nagrań audio; Kwiecień 2020 Zagadnienia gramatyczne: czasowniki nieregularne, czasy przeszłe - Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Past Perfect Continuous; Zagadnienia leksykalne: choroby, pierwsza pomoc; Teksty z zadaniami sprawdzającymi rozumienie treści; Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu z wykorzystaniem nagrań audio; Maj 2020 Zagadnienia gramatyczne: so/such, szyk przymiotników, przymiotniki określające grupy osób; Zagadnienia leksykalne: podróże samolotem, moda; Teksty z zadaniami sprawdzającymi rozumienie treści; Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu z wykorzystaniem nagrań audio i video; |
Metody dydaktyczne: |
1. Metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka (praca w parach i grupach). 2. Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe i kompensacyjne), pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna). 3. W okresie zawieszenia zajęć przekazywanie do samodzielnej pracy materiałów i linków do stron z lekcjami video za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz monitorowanie wykonywania przez studentów zadań gramatycznych i leksykalnych na platformie APS e-learning. 4. Techniki egzaminacyjne ułatwiające rozumienie tekstu oraz materiałów audio. 5. Możliwość zgłaszania pytań i uwag poprzez kontakt mailowy oraz, w okresie zawieszenia zajęć, wyjaśnianie kwestii problematycznych związanych z zagadnieniami kursu za pośrednictwem aplikacji Skype. 6. Planowane zajęcia w trybie synchronicznym z wykorzystaniem MS Teams (od 04.05.2020). |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody oceniania do 16.03.2020: 1. Testy cząstkowe. 2. Odpowiedzi ustne. 3. Ocena aktywności studentów w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji). 4. Odpowiedzi ustne. 5. Pisemne prace domowe. W okresie zawieszenia zajęć: 1. Ocena prac pisemnych przesłanych przez studentów za pośrednictwem poczty elektronicznej (ćwiczenia gramatyczne, leksykalne oraz sprawdzające rozumienie tekstów i rozumienie ze słuchu) 2. Monitorowanie wykonywania przez studentów zadań leksykalnych i gramatycznych na platformie APS e-learning. 3. Testy cząstkowe i test zaliczeniowy przeprowadzone za pomocą MS Forms. |
Uwagi: |
Grupa 36, lektorat I rok, zajęcia II semestru w środy w godzinach 11:10-12:40. W okresie zawieszenia zajęć z powodu pandemii, kształcenie odbywa się na odległość za pośrednictwem poczty oraz platformy (zadania przekazywane są studentom cyklicznie, studenci potwierdzają ich odbiór). Grupa ma stały kontakt mailowy z nauczycielem oraz poprzez aplikację Skype. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.