Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 28
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 28 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Elżbieta Grabińska |
Literatura: |
Podręcznik wiodący English File Upper Intermediate wyd. Oxford University Press English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Grammarway 3 / 4 – Express Publishing English Vocabulary In Use, Upper-intermediate by Murphy, wyd. Cambridge |
Zakres tematów: |
Materiał gramatyczny powtórzeniowy : Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect. Luty / marzec: Present Perfect Continuous vs Present Perfect, stopniowanie przymiotników oraz kolejność przymiotników w zdaniu, konstrukcja the...the, użycie przymiotników jako rzeczowników. marzec / kwiecień: Czasy przeszłe: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Past Perfect Continuous. kwiecień / maj: konstrukcja so / such .... that , rodzaje przysłówków i ich pozycja w zdaniu, typowe wyrażenia z przysłówkami. Materiał leksykalny: luty marzec: słownictwo związane ze zdrowiem / chorobami / wyrażenia, terminologia medyczna, pierwsza pomoc, wyrażenia idiomatyczne , czasowniki złożone; uzależnienia, hipochondria. marzec / kwiecień: słownictwo związane z podeszłym wiekiem, cechami charakterystycznymi seniorów. Ubrania, moda, fasony , fryzury. Wyrażenia, czasowniki złożone, przymiotniki opisujące sposób ubierania się, wyrażenia czasownikowe i czasowniki złożone. kwiecień / maj:słownictwo związane z podróżowaniem samolotem, czasowniki zlożonę i wyrażenia czasownikowe związane podróżowaniem samolotem, historie lotnicze, krótkie historyjki z zaskakującym zakończeniem, uproszczone wersje popularnych książek. Książki dzieciństwa, ulubione lektury. |
Metody dydaktyczne: |
metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka - praca w parach i grupach - multimedialne techniki nauczania strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe i kompensacyjne), pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) - ćwiczenia na Platformie Internetowe, rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania - w czasie pandemii intensywna indywidualna praca praca nad tekstami, a także dodatkowe prace pisemne - kontakt ze studentami za pomocą Fb, Messengera aplikacji Teams i Forma oraz poczty mailowej (wysyłanie prac pisemnych i zwrot) |
Metody i kryteria oceniania: |
Testy cząstkowe - Testy zaliczeniowe - Odpowiedzi ustne - Ćwiczenia na platformie internetowej - Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć). - Egzamin końcowy ustny i pisemny od 12 marca zajęcia prowadzone zdalnie: opracowanie tekstu "The Rise of Shamans" oraz ćwiczenia towarzyszące (data zwrotu 9 kwietnia) Praca pisemna - recenzja krótkiego filmu popularnonaukowego YT (data zwrotu) 24 kwietnia ćwiczenia gramatyczne ( czasy przeszłe oraz ćwiczenia towarzyszące) data zwrotu 8 maja |
Uwagi: |
lektorat I rok ZAjęci przewidziane na środę - godziny przedpołudniowe - spotkania w sali lub w okresie pandemii spotkania on -line za pomocą aplikacji MS Teams, Messenger lub FB. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.