Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 25
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 25 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 14 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Dorota Trefoń-Bykowska |
Literatura: |
English File: Upper-intermediate Student's Book (Oxford) English File: Upper-intermediate Workbook (Oxford) MyGrammarLab Intermediate B1/B2 (Pearson) Grammar Practice for Upper Intermediate Students (Pearson) Macmillan English Grammar In Context Intermediate (Macmillan) Macmillan English Grammar In Context Advanced (Macmillan) Psychologies Magazine |
Zakres tematów: |
Marzec (gramatyka): —powtórzenie czasów 'present perfect' i 'present perfect continuous'; —użycie przymiotników; —szyk przymiotników w zdaniu; —przymiotnik używany jako rzeczownik. Kwiecień (gramatyka): —powtórzenie 'auxiliary verbs'; —powtórzenie czasowników nieregularnych; —czasy 'past perfect' i 'past perfect continuous'; —użycie 'so / such...that'; —powtórzenie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych. Maj (gramatyka): —użycie przysłówków w zdaniu (szyk); —powtórzenie poznanych czasów ('present simple', 'present continuous', 'past simple', 'past continuous', 'present perfect simple', 'present perfect continuous', 'past perfect simple', 'past perfect continuous'). Marzec, kwiecień, maj (słownictwo): —ubiór, moda; —przymiotniki opisujące wygląd i cechy charakteru; —podróż samolotem; —prasa, książki, czytelnictwo; —słownictwo potoczne. |
Metody dydaktyczne: |
W trakcie epidemii zajęcia odbywają się za pośrednictwem Internetu. Studenci cyklicznie otrzymywali poprzez USOS przygotowane przez prowadzącą ćwiczenia pomagające w utrwaleniu materiału zawartego w rozdziałach 2–3 'English File' oraz testy sprawdzające poziom opanowania materiału. |
Metody i kryteria oceniania: |
Z powodu zawieszenia zajęć i braku możliwości bezpośredniego kontaktu studenci oceniani są na podstawie ćwiczeń wykonanych na przygotowanej dla nich platformie oraz przesłanych im testów. |
Uwagi: |
Z powodu zawieszenia zajęć w okresie epidemii kontakt ze studentami odbywał się poprzez USOS oraz pocztę elektroniczną (dorota.bykowska@gmail.com). Materiały są wysyłane studentom cyklicznie. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.