Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe - 3 [10-PE-MR3] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2017/2018
Seminarium, grupa nr 26

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe - 3 [10-PE-MR3]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2017/2018 [2017Zn] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 26 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 3
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Andrzej Ciążela
Literatura:

1).M. Morison, Jak pisać prace pisemne i prace badawcze oraz zdać egzamin z psychologii, tłum, E. Hornowska, Wyd. Zysk i S-ka, Poznań 1999.

2).M. Węglińska, Jak pisać pracę magisterską? Poradnik dla studentów, Wyd. Impuls, Kraków 2010

3).Z. Strojć, Technika pisania pracy dyplomowej, Wyd. UW im. M. Skłodowskiej-Curie, Warszawa 2009

4).M. Ozorowski, Przewodnik dla piszących pracę naukową. Skrypt di użytku wewnętrznego studentów UKSW, Wyd. UKSW, Warszawa 2006

5) W.Dudkiewicz , Praca magisterska. Przewodnik metodyczny dla studentów pedagogiki,wyd. Domu Wydawniczego„Strzelec”, Kielce 2000

6).A. Paszkiewicz, Badania empiryczne w teorii wychowania. Poradnik metodologiczny dla magistrantów i dyplomantów, Wydawnictwo eRBe, Białystok, 1995

7).T. Pilch, T. Bauman, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i

jakościowe, Wyd. Akademickie „Żak”, Warszawa 2010

6)T.Pilch , Zasady badań naukowych, Wydawnictwo „Żak”, Warszawa 1995,

8). J.Sztumski, Wstęp do metod i technik badań społecznych, Wyd. Naukowe Śląsk, Katowice 2010

9). S. Nowak , Metodologia badań społecznych, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2005,

10). Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, 2006

11).Metodologia badan społecznych. Wybór tekstów, Red naukowa J. W. Brzeziński, Wyd. Zysk i s-ka, Poznań 2011

12). M. Łobocki, Metody i techniki badań pedagogicznych, wyd. „Impuls”, Kraków 2008.

13) M. Łobocki, Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Wydawnictwo Impuls, Kraków, 2004

14) A. Maszke, Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów, 2003

Zakres tematów:

Zasady organizacji pracy nad pracą magisterską.

Zasady opracowywania tekstu pracy magisterskiej.

Problematyka metodologiczna z obszaru badań poszczególnych prac.

Metody dydaktyczne:

skusja nad przygotowanymi fragmentami pracy magisterskiej. Dyskusja nad referatami przygotowywanymi na seminarium.

Metody i kryteria oceniania:

Postęp w opracowywaniu Pracy magisterskiej. Udział w seminarium zgodnie z przyjętymi zasadami.

Uwagi:

seminarium magisterskie dla II ZU/PE - prof. A. Ciążela (indyw.,powtarzanie)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)