Seminarium dyplomowe - 2 i złożenie pracy [10-PE-LIC2a]
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2016/2017
Seminarium,
grupa nr 26
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 2 i złożenie pracy [10-PE-LIC2a] |
Zajęcia: |
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2016/2017 [2016n]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 26 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Kasper Sipowicz |
Literatura: |
1. Bauman, T. (2013). Praktyka badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 2. Brzeziński. J. (2008). Badania eksperymentalne w psychologii i pedagogice. Wydanie drugie poprawione. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. 3. Krüger, H.-H. (2007). Metody badań w pedagogice. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 4. Łobocki, M.(2006). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 5. Łobocki, M. (2007). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 6. Pilch, T., Bauman, T. (2010). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. |
Zakres tematów: |
1. Opracowanie wyników badań. 2. Dyskusja uzyskanych wyników. 3. Sformułowanie wniosków z badań. 4. Dobór literatury, edycja językowa i formalna pracy. |
Metody dydaktyczne: |
Indywidualna praca ze studentem o charakterze seminaryjnym. |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody dydaktyczne: - metoda seminaryjna. Ocenie poddana jest: - merytoryczna treść pracy, znajomość metodologii badań nauk społecznych, formalna i językowa struktura treści pracy oraz umiejętność doboru literatury fachowej. Nakład pracy własnej studenta: - przygotowanie części teoretycznej pracy dyplomowej (40 godz.) - dobór odpowiedniej literatury przedmiotu (10 godz.) - analiza literatury przedmiotu (35 godz.) - dobór narzędzi badawczych (15 godz.) - opracowanie narzędzi badawczych (35 godz.) - przeprowadzenie badań (40 godz.) - analiza wyników badań (30 godz.) - opracowanie statystyczne wyników badań (15 godz.) - dyskusja uzyskanych wyników w oparciu o dane z literatury przedmiotu (15 godz.) - opracowanie wniosków z badań (40 godz.) - analiza kontekstu społecznego przeprowadzonych badań (5 godz.) - praca nad strukturą formalną i językową tekstu (20 godz.) (Przyjęto zasadę, że 25-30 godz. pracy własnej studenta odpowiada 1 punkt ECTS). Sumaryczna liczba punktów ECTS 10. |
Uwagi: |
grupa seminaryjna dla III roku ZZ/PE dr Kasper Sipowicz /indyw./ |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.