Projekty pedagogiczne - 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | IP-2F-PPE2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projekty pedagogiczne - 2 |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 2 sem. (IP) interdyscyp. studia nad dziecińs. i prawami dziecka, (2-l) niest. II st. Obowiązkowe dla 2 sem. (IP) interdyscyp. studia nad dziecińs. i prawami dziecka, (2-l) stacj. II st. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
SPOSÓB MIERZENIA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA Zaliczenie na ocenę - ocena przedstawionego projektu pedagogicznego |
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE Projekty pedagogiczne: badania i działania. Prowadzenie dokumentacji i notatek terenowych. Realizacja zaprojektowanych działań i badania tych działań. Autorefleksja badacza i praktyka. |
Literatura: |
- Aktywne społeczności. Zmian aspołeczna. Katalog praktyk, cz. 1, 2, 3. , CAL - Przewodnik po programie Erasmus+ - Dokumenty zamieszczone na stronach internetowych: www.frse.org.pl ; www.power.gov.pl ; www.ngo.pl ; www.ore.edu.pl ; https://granty.pl/ |
Efekty uczenia się: |
Umiejętności Potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę związaną z dzieckiem, uwarunkowaniami jego rozwoju, dobrostanu i funkcjonowania społecznego podczas projektowania zadań praktycznych. Potrafi posługiwać się wyspecjalizowanymi metodami i narzędziami, w tym zaawansowanymi technikami informacyjno-komunikacyjnymi w celu rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów dotyczących dziecka i dzieciństwa. Potrafi przystosować istniejące lub opracować nowe metody i narzędzia. Potrafi formułować i testować hipotezy związane z prostymi problemami badawczymi. Potrafi samodzielnie planować i realizować działania na rzecz praw dziecka, jak również współdziałać w planowaniu i realizacji zadań badawczych związanych z prawami dziecka, a także pełnić rolę przywódczą w zespole realizującym zadania zawodowe. Kompetencje społeczne Jest gotów do krytycznej oceny odbieranych treści dotyczących praw dziecka i dzieciństwa. |
Metody i kryteria oceniania: |
Omawianie zagadnień teoretycznych, spotkania projektowe, opracowywanie informacji do wniosków projektowych, dyskusja, przygotowanie merytorycznej propozycji innowacyjnego projektu w postaci uzupełnionego wniosku projektowego/grantowego i ewentualne jego aplikacja |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michał Kwiatkowski | |
Prowadzący grup: | Marta Kulesza | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: | (brak danych) | |
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.