Filozofia z elementami logiki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | AK-0F-FEL1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Filozofia z elementami logiki |
Jednostka: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 1 sem. (PC) pedagogiki specjalnej, (5-l) niestacjonarne jednolite magisterskie Obowiązkowe dla 1 sem. (PS) praca socjalna, (3-l) niestacj. I st. Obowiązkowe dla 1 sem. (PY) psychologia, (5-l) niestacjonarne jednolite magisterskie Obowiązkowe dla 1 sem. (WS) ped. opiekuńczo-wych. i szkolnej, (3-l) niestacjonarne I stopnia Obowiązkowe dla 2 sem. (PE) pedagogiki, (3-l) niestacjonarne I stopnia Obowiązkowe dla 4 sem. (RE) pedagogiki resocjalizacyjnej, (3-l) niestacjonarne I stopnia Obowiązkowe dla 7 sem. (PW) ped. przedszkolnej i wczesnoszkolnej, (5-l) niestacj. jednolite mag. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE Przeglądowa prezentacja zachodniej myśli filozoficznej (wybór): presokratycy, grecka sofistyka, filozofia Sokratesa, Platona i Arystotelesa. Szkoły hellenistyczne (Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm). Średniowieczna myśl chrześcijańska (m.in.: św. Augustyn, św. Tomasz). Filozofia nowożytna (m.in.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, I. Kant, W.G. Hegel). Filozofia współczesna (m.in.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre). Wybrane zagadnienia logiki m.in.: prawda logiczna. Podział zdań oraz związki między nimi. Logiczne problemy języka naturalnego. Tautologiczność zdań. Ustalenie wniosku wynikającego z przesłanek. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student/ka rozumie istotę współczesnych problemów filozoficznych i logicznych oraz zna sposoby ich uzasadniania. Rozumie w zaawansowanym stopniu znaczenie poszczególnych idei filozoficznych i aksjomatów logicznych i zna ich uzasadnienie w odniesieniu do współczesnych przemian społecznych. Posiada wiedzę na temat współczesnych osiągnięć w zakresie filozofii i logiki. Zna i rozumie złożone zależności między poszczególnymi zagadnieniami filozoficznymi i logicznymi a współczesnymi problemami społecznymi. Umiejętności Student/ka potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę filozoficzną i logiczną, aby formułować i rozwiązywać złożone i nietypowe problemy społeczne. Potrafi komunikować się za pomocą filozoficznej i logicznej terminologii oraz wykorzystywać je w debacie. Potrafi prezentować i oceniać inne stanowiska filozoficzne oraz krytycznie je uzasadniać. Potrafi samodzielnie kształtować i planować własny rozwój poprzez wskazanie istotnych idei i wartości. Kompetencje społeczne Student/ka jest przygotowany/a do krytycznej refleksji nad własnym światopoglądem, poglądami filozoficznymi i koncepcjami logicznymi. Jest przygotowany/a do realizowania fundamentalnych idei filozoficznych i koncepcji logicznych w życiu społecznym i publicznym oraz ich merytorycznego uzasadniania. Jest przygotowany/a do krytycznej refleksji poznawanych treści filozoficznych i logicznych oraz ich oceny wobec aktualnych problemów społecznych. Jest przygotowany/-a do merytorycznej oceny i odpowiedzialnego realizowania zadań wynikających z aktualnie wykonywanego zawodu i pełnionej funkcji społecznej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
CW
WYK
CW
CW
CW
WYK
WYK
N CW
WYK
CW
CW
CW
CW
WYK
WYK
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 12 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiktor Wolman | |
Prowadzący grup: | Anna Drabarek, Wioletta Dziarnowska, Jarosław Janowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student otrzymuje zaliczenie na podstawie: pozytywnej oceny na egzaminie oraz uzyskania zaliczenia w grupie ćwiczeniowej Przedmiot „filozofia z elementami logiki” jest przedmiotem ogólnouczelnianym prowadzonym na studiach stacjonarnych dla 10 grup wykładowych i 30 grup ćwiczeniowych. Zaś dla studiów niestacjonarnych prowadzony jest dla 2 grup wykładowych oraz 4 grup ćwiczeniowych. Ponadto prowadzony jest przez 5 pracowników dydaktycznych. Dlatego szczegółowe sposoby i metody sprawdzania efektów uczenia zostały opisane przy poszczególnych grupach dydaktycznych. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
Pełny opis: |
1. Wybrane koncepcje filozoficzne w starożytności, np.: presokratycy, , Sokrates, Platon, Arystoteles, Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm, 2. Wybrane koncepcje filozoficzne w średniowieczu, np.: Plotyn, św. Augustyn, św. Tomasz, 3.Wybrane koncepcje filozoficzne w nowożytności, np.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, D. Hume, J. Lock, I. Kant, W.G. Hegel, 4. Wybrane koncepcje filozoficzne we współczesności, np.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre, 5. Prezentacja wybranych koncepcji filozoficznych m. in.: fenomenologia, personalizm, hermeneutyka, kognitywistka, filozofia analityczna, 6. Wybrane zagadnienia logiki semantycznej m.in: teoria nazw, teoria zdań, teoria pytań, teoria definicji, teoria relacji 7. Wybrane zagadnienia logiki formalnej m. in.: tautologiczność, sylogistyka, wynikanie logiczne |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ajdukiewicz K., Zagadnienia i kierunki filozofii, Warszawa 2003, Miś, A., Filozofia współczesna. Główne nurty; Warszawa 2006, Stanosz, B., Wprowadzenie do logiki formalnej. Podręcznik dla humanistów; Warszawa 2004, Tatarkiewicz W., Historia filozofii, t. I-III (wybrane fragmenty), Warszawa 1993 Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. Literatura dodatkowa: Bremer I., Wprowadzenie do logiki, Kraków 2006, Kuderowicz, Z., Filozofia nowożytnej Europy; Warszawa; 1989, Malinowski G., Logika ogólna, Wyd. II, Łódź 2008, Fragmenty wybranych dzieł źródłowych, Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Wykład: prezentacja multimedialna, wystąpienie Ćwiczenia: referat, dyskusja, praca nad tekstem Nakład pracy studenta: 1. Udział w wykładach i ćwiczeniach: - 45 h 2. Opracowanie przedstawionych na zajęciach treści - 15 h 3. Zapoznanie się z wybraną literaturą filozoficzną - 15 h 4. Przygotowanie się do egzaminu/zaliczenia - 15h Sumarycznie: 90h Student realizuje 90 godzin pracy, co odpowiada 3 punktom ECTS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
WYK
CW
CW
WYK
WYK
CW
N CW
CW
WYK
CW
CW
CW
CW
WYK
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 12 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiktor Wolman | |
Prowadzący grup: | Anna Drabarek, Justyna Melonowska, Mateusz Radzki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student otrzymuje zaliczenie na podstawie: pozytywnej oceny na egzaminie oraz uzyskania zaliczenia w grupie ćwiczeniowej Przedmiot „filozofia z elementami logiki” jest przedmiotem ogólnouczelnianym prowadzonym na studiach stacjonarnych dla 10 grup wykładowych i 30 grup ćwiczeniowych. Zaś dla studiów niestacjonarnych prowadzony jest dla 2 grup wykładowych oraz 4 grup ćwiczeniowych. Ponadto prowadzony jest przez 5 pracowników dydaktycznych. Dlatego szczegółowe sposoby i metody sprawdzania efektów uczenia zostały opisane przy poszczególnych grupach dydaktycznych. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
Pełny opis: |
1. Wybrane koncepcje filozoficzne w starożytności, np.: presokratycy, , Sokrates, Platon, Arystoteles, Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm, 2. Wybrane koncepcje filozoficzne w średniowieczu, np.: Plotyn, św. Augustyn, św. Tomasz, 3.Wybrane koncepcje filozoficzne w nowożytności, np.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, D. Hume, J. Lock, I. Kant, W.G. Hegel, 4. Wybrane koncepcje filozoficzne we współczesności, np.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre, 5. Prezentacja wybranych koncepcji filozoficznych m. in.: fenomenologia, personalizm, hermeneutyka, kognitywistka, filozofia analityczna, 6. Wybrane zagadnienia logiki semantycznej m.in: teoria nazw, teoria zdań, teoria pytań, teoria definicji, teoria relacji 7. Wybrane zagadnienia logiki formalnej m. in.: tautologiczność, sylogistyka, wynikanie logiczne |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ajdukiewicz K., Zagadnienia i kierunki filozofii, Warszawa 2003, Miś, A., Filozofia współczesna. Główne nurty; Warszawa 2006, Stanosz, B., Wprowadzenie do logiki formalnej. Podręcznik dla humanistów; Warszawa 2004, Tatarkiewicz W., Historia filozofii, t. I-III (wybrane fragmenty), Warszawa 1993 Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. Literatura dodatkowa: Bremer I., Wprowadzenie do logiki, Kraków 2006, Kuderowicz, Z., Filozofia nowożytnej Europy; Warszawa; 1989, Malinowski G., Logika ogólna, Wyd. II, Łódź 2008, Fragmenty wybranych dzieł źródłowych, Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Wykład: prezentacja multimedialna, wystąpienie Ćwiczenia: referat, dyskusja, praca nad tekstem Nakład pracy studenta: 1. Udział w wykładach i ćwiczeniach: - 27 h 2. Opracowanie przedstawionych na zajęciach treści - 15 h 3. Zapoznanie się z wybraną literaturą filozoficzną - 30 h 4. Przygotowanie się do egzaminu/zaliczenia - 18h Sumarycznie: 90h Student realizuje 90 godzin pracy, co odpowiada 3 punktom ECTS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
N WYK
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 12 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiktor Wolman | |
Prowadzący grup: | Jarosław Janowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student otrzymuje zaliczenie na podstawie: pozytywnej oceny na egzaminie oraz uzyskania zaliczenia w grupie ćwiczeniowej Przedmiot „filozofia z elementami logiki” jest przedmiotem ogólnouczelnianym prowadzonym na studiach stacjonarnych dla 10 grup wykładowych i 30 grup ćwiczeniowych. Zaś dla studiów niestacjonarnych prowadzony jest dla 2 grup wykładowych oraz 4 grup ćwiczeniowych. Ponadto prowadzony jest przez 5 pracowników dydaktycznych. Dlatego szczegółowe sposoby i metody sprawdzania efektów uczenia zostały opisane przy poszczególnych grupach dydaktycznych. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
Pełny opis: |
1. Wybrane koncepcje filozoficzne w starożytności, np.: presokratycy, , Sokrates, Platon, Arystoteles, Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm, 2. Wybrane koncepcje filozoficzne w średniowieczu, np.: Plotyn, św. Augustyn, św. Tomasz, 3.Wybrane koncepcje filozoficzne w nowożytności, np.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, D. Hume, J. Lock, I. Kant, W.G. Hegel, 4. Wybrane koncepcje filozoficzne we współczesności, np.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre, 5. Prezentacja wybranych koncepcji filozoficznych m. in.: fenomenologia, personalizm, hermeneutyka, kognitywistka, filozofia analityczna, 6. Wybrane zagadnienia logiki semantycznej m.in: teoria nazw, teoria zdań, teoria pytań, teoria definicji, teoria relacji 7. Wybrane zagadnienia logiki formalnej m. in.: tautologiczność, sylogistyka, wynikanie logiczne |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ajdukiewicz K., Zagadnienia i kierunki filozofii, Warszawa 2003, Miś, A., Filozofia współczesna. Główne nurty; Warszawa 2006, Stanosz, B., Wprowadzenie do logiki formalnej. Podręcznik dla humanistów; Warszawa 2004, Tatarkiewicz W., Historia filozofii, t. I-III (wybrane fragmenty), Warszawa 1993 Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. Literatura dodatkowa: Bremer I., Wprowadzenie do logiki, Kraków 2006, Kuderowicz, Z., Filozofia nowożytnej Europy; Warszawa; 1989, Malinowski G., Logika ogólna, Wyd. II, Łódź 2008, Fragmenty wybranych dzieł źródłowych, Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Wykład: prezentacja multimedialna, wystąpienie Ćwiczenia: referat, dyskusja, praca nad tekstem Nakład pracy studenta: 1. Udział w wykładach i ćwiczeniach: - 27 h 2. Opracowanie przedstawionych na zajęciach treści - 15 h 3. Zapoznanie się z wybraną literaturą filozoficzną - 30 h 4. Przygotowanie się do egzaminu/zaliczenia - 18h Sumarycznie: 90h Student realizuje 90 godzin pracy, co odpowiada 3 punktom ECTS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
CW
CW
WYK
WYK
WYK
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 12 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiktor Wolman | |
Prowadzący grup: | Anna Drabarek, Wiktor Wolman | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student otrzymuje zaliczenie na podstawie: pozytywnej oceny na egzaminie oraz uzyskania zaliczenia w grupie ćwiczeniowej Przedmiot „filozofia z elementami logiki” jest przedmiotem ogólnouczelnianym prowadzonym na studiach stacjonarnych i studiach niestacjonarnych dla wszystkich kierunków studiów. Ponadto prowadzony jest przez 5 pracowników dydaktycznych. Dlatego szczegółowe sposoby i metody sprawdzania efektów uczenia zostały opisane przy poszczególnych grupach dydaktycznych. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
Pełny opis: |
1. Wybrane koncepcje filozoficzne w starożytności, np.: presokratycy, , Sokrates, Platon, Arystoteles, Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm, 2. Wybrane koncepcje filozoficzne w średniowieczu, np.: Plotyn, św. Augustyn, św. Tomasz, 3.Wybrane koncepcje filozoficzne w nowożytności, np.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, D. Hume, J. Lock, I. Kant, W.G. Hegel, 4. Wybrane koncepcje filozoficzne we współczesności, np.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre, 5. Prezentacja wybranych koncepcji filozoficznych m. in.: fenomenologia, personalizm, hermeneutyka, kognitywistka, filozofia analityczna, 6. Wybrane zagadnienia logiki semantycznej m.in: teoria nazw, teoria zdań, teoria pytań, teoria definicji, teoria relacji 7. Wybrane zagadnienia logiki formalnej m. in.: tautologiczność, sylogistyka, wynikanie logiczne |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ajdukiewicz K., Zagadnienia i kierunki filozofii, Warszawa 2003, Miś, A., Filozofia współczesna. Główne nurty; Warszawa 2006, Stanosz, B., Wprowadzenie do logiki formalnej. Podręcznik dla humanistów; Warszawa 2004, Tatarkiewicz W., Historia filozofii, t. I-III (wybrane fragmenty), Warszawa 1993 Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. Literatura dodatkowa: Bremer I., Wprowadzenie do logiki, Kraków 2006, Kuderowicz, Z., Filozofia nowożytnej Europy; Warszawa; 1989, Malinowski G., Logika ogólna, Wyd. II, Łódź 2008, Fragmenty wybranych dzieł źródłowych, Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Wykład: prezentacja multimedialna, wystąpienie Ćwiczenia: referat, dyskusja, praca nad tekstem Nakład pracy studenta: 1. Udział w wykładach i ćwiczeniach: - 27 h 2. Opracowanie przedstawionych na zajęciach treści - 15 h 3. Zapoznanie się z wybraną literaturą filozoficzną - 30 h 4. Przygotowanie się do egzaminu/zaliczenia - 18h Sumarycznie: 90h Student realizuje 90 godzin pracy, co odpowiada 3 punktom ECTS. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 12 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiktor Wolman | |
Prowadzący grup: | Jarosław Janowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Skrócony opis: |
Student otrzymuje zaliczenie na podstawie: pozytywnej oceny na egzaminie oraz uzyskania zaliczenia w grupie ćwiczeniowej Przedmiot „filozofia z elementami logiki” jest przedmiotem ogólnouczelnianym prowadzonym na studiach stacjonarnych i studiach niestacjonarnych dla wszystkich kierunków studiów. Ponadto prowadzony jest przez 6 pracowników dydaktycznych. Dlatego szczegółowe sposoby i metody sprawdzania efektów uczenia zostały opisane przy poszczególnych grupach dydaktycznych. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
Pełny opis: |
1. Wybrane koncepcje filozoficzne w starożytności, np.: presokratycy, , Sokrates, Platon, Arystoteles, Stoicyzm, Epikureizm, Sceptycyzm, 2. Wybrane koncepcje filozoficzne w średniowieczu, np.: Plotyn, św. Augustyn, św. Tomasz, 3.Wybrane koncepcje filozoficzne w nowożytności, np.: F. Bacon, Kartezjusz, B. Spinoza, B. Pascal, D. Hume, J. Lock, I. Kant, W.G. Hegel, 4. Wybrane koncepcje filozoficzne we współczesności, np.: S. Kierkegaard, A. Schopenhauer, F. Nietzsche, E. Husserl, K. Marks, J. P. Sartre, 5. Prezentacja wybranych koncepcji filozoficznych m. in.: fenomenologia, personalizm, hermeneutyka, kognitywistka, filozofia analityczna, 6. Wybrane zagadnienia logiki semantycznej m.in: teoria nazw, teoria zdań, teoria pytań, teoria definicji, teoria relacji 7. Wybrane zagadnienia logiki formalnej m. in.: tautologiczność, sylogistyka, wynikanie logiczne |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Ajdukiewicz K., Zagadnienia i kierunki filozofii, Warszawa 2003, Miś, A., Filozofia współczesna. Główne nurty; Warszawa 2006, Stanosz, B., Wprowadzenie do logiki formalnej. Podręcznik dla humanistów; Warszawa 2004, Tatarkiewicz W., Historia filozofii, t. I-III (wybrane fragmenty), Warszawa 1993 Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. Literatura dodatkowa: Bremer I., Wprowadzenie do logiki, Kraków 2006, Kuderowicz, Z., Filozofia nowożytnej Europy; Warszawa; 1989, Malinowski G., Logika ogólna, Wyd. II, Łódź 2008, Fragmenty wybranych dzieł źródłowych, Teksty i artykuły zgodne z poruszaną problematyką na zajęciach dydaktycznych. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Wykład: prezentacja multimedialna, wystąpienie Ćwiczenia: referat, dyskusja, praca nad tekstem Nakład pracy studenta: 1. Udział w wykładach i ćwiczeniach: - 27 h 2. Opracowanie przedstawionych na zajęciach treści - 15 h 3. Zapoznanie się z wybraną literaturą filozoficzną - 30 h 4. Przygotowanie się do egzaminu/zaliczenia - 18h Sumarycznie: 90h Student realizuje 90 godzin pracy, co odpowiada 3 punktom ECTS. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.