Aranżacja przestrzeni terapeutycznej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-ARP4 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Aranżacja przestrzeni terapeutycznej |
Jednostka: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: diagnoza i terapia z zaburzeniami integracji sensorycznej |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA: - Zna cele i zasady aranżowanej przestrzeni terapeutycznej dla osób z zaburzeniami SI - Zna uwarunkowania środowiskowe wpływające na funkcjonowanie osób z zaburzeniami SI. UMIEJĘTNOŚCI: - Potrafi skonstruować arkusz oceny przestrzeni terapeutycznej - Umie zaprojektować modyfikacje przestrzeni z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka Umie ocenić środowisko, przestrzeń, w której funkcjonuje osoba z zaburzeniami integracji sensorycznej; potrafi współpracować w grupie. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - Jest empatyczny w kontaktach diagnostyczno-terapeutycznych i potrafi być otwarty i wrażliwy na potrzeby osób z zaburzeniami regulacji. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewelina Młynarczyk-Karabin | |
Prowadzący grup: | Ewa Grzybowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.