Obowiązkowe dla IV r. PY; spec.: psychologia wspierania rozwoju i kszałcenia (5-l) niestacjonarne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/2020 2019L - Semestr letni 2019/2020 2019Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2020L - Semestr letni 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019Z | 2019L | 2019Ln | 2020Z | 2020L | 2021Z | 2021L | 2021Zn | 2021Ln | |||||
20-3S-DPO1 | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-EOP | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-IGN1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-IGU1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-KAZ | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-MW1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z różnymi metodami wspierania rozwoju od okresu wczesnodziecięcego do adolescencji, przy aktywnym udziale studentów (praca metodą projektów). Weryfikacja efektów kształcenia: - stworzenie i zaprezentowanie na zajęciach projektu na zadany temat (grupy 3-4 osobowe), - czynny udział w zajęciach, - obecność na zajęciach (2 nieobecności). |
|
||
20-3S-MW2 | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PTS1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter ćwiczeń, z wykorzystaniem wiedzy odnośnie pracy z rodzinami. Studenci, w trakcie zajęć, poszerzają swoje umiejętności dotyczące prowadzenia efektywnej rozmowy z rodzinami nad podjęciem działań naprawczych. Uczą się, jak umiejętnie kierować rozmową, jak planować działania pomocowe oraz poznają funkcjonujące systemy wsparcia instytucjonalnego, dostępne dla rodzin z trudnościami. |
|
||
20-3P-WIK2 | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PSZ1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PRO |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzina w trakcie pandemii – szanse i wyzwania Godzenie aktywności zawodowej z życiem rodzinnym. Rozwód. Rodzina rekonstruowana. Samodzielne rodzicielstwo Osoba chora w rodzinie. Osoba z niepełnosprawnością w rodzinie Przemoc w rodzinie. Rodzina transnarodowa. Śmierć osoby bliskiej. Proces żałoby. Trudności prokreacyjne |
|
||
20-3S-PSK1 | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z problemami współczesnej szkoły. W trakcie zajęć omawiane będą poszczególne aspekty funkcjonowania szkoły i środowiska szkolnego. Podczas zajęć poddamy też analizie zjawiska problemowe związane z przestrzenią szkolną. Zajęcia ćwiczeniowe będą oparte o analizę przypadków, fragmentów filmów i przekazów medialnych pod kątem diagnozy problemu, czynników ryzyka i czynników ochronnych oraz mechanizmów powstawiania problemu. Ważną częścią zajęć będzie opracowanie programu psychologicznych działań prewencyjnych lub interwencyjnych nakierowanych na dane zjawisko. |
|
||
20-3S-RP1 |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-RP2 | brak |
![]() |
brak | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu kontynuację pierwszego bloku przedmiotu o tożsamym tytule zajęć oraz pogłębienie wiedzy odnośnie zadań (i jednocześnie wyzwań), jakie stawiane są przed psychologiem w związku z pracą w sektorze oświaty i edukacji. Studenci będą mieli okazję poznać zagadnienia, tj. klimat szkoły, migracja, uzdolnienia i prokrastynacja, etc oraz problematykę z nimi związaną. Zostaną zapoznani z wyzwaniami w pracy psychologa w kontekście pracy z uczniem o SPE. Będą mieli także praktyczną okazję do doskonalenia swojego warsztatu psychologicznego odnośnie właściwego czytania i rozumienia opinii psychologiczno-pedagogicznych. |
|
||