Obowiązkowe dla IV r. PY; spec.: stosowana psychologia społeczna (5-l) niestacjonarne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Stosowanych Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/2020 2019L - Semestr letni 2019/2020 2019Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020 2019Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2020L - Semestr letni 2020/2021 2020Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 2020Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019Z | 2019L | 2019Zn | 2019Ln | 2020Z | 2020L | 2020Zn | 2020Ln | 2021Z | 2021L | 2021Zn | |||||
20-3S-AGR | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-DSS | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-FAC |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Facylitacja polega na prowadzeniu spotkań, warsztatów, czy seminariów, podczas których grupa społeczna dąży do osiągnięcia wspólnego celu. Słowo „facylitacja” pochodzi od łacińskiego słowa „ułatwienie” i oznacza „ułatwić coś” lub „swobodnie się poruszać”. Facylitator pomaga konkretnej grupie ludzi w osiąganiu wspólnego celu, pilnując ram i ostatecznego celu procesu, ale nie zajmując stanowiska ani nie wnosząc wkładu. W ramach zajęć omówimy techniki, schematy i obszary pracy facylitatora. Praktycznym elementem zajęć będzie opracowanie indywidualnego projektu w przestrzeni miejskiej, którego elementem będzie konieczność przeprowadzenia facylitacji procesu zbierania potrzeb oraz trening design thinking. |
|
||
20-3S-FID |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone temu, w jaki sposób tworzą się grupy i jakie zachodzą w nich prcesy na różnych etapach. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA egzamin, analiza sytuacji z codziennego życia społecznego i doświadczeń indywidualnych studentów i studentek |
|
||
20-3S-KAS |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest pokazanie studentom roli i znaczenia kampanii społecznych we współczesnym świecie i praktyczne zapoznanie z nimi jako narzędziem społecznego oddziaływania. W ramach przedmiotu studenci poznają proces projektowania kampanii społecznych i zaprojektują własne kampanie. |
|
||
20-3S-KIM | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-MIP |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-NEM | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3P-SPS2 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem praktyki jest uzupełnienie i pogłębienie wiedzy i umiejętności zdobytych podczas studiów, pozyskanie kompetencji oraz wdrożenie studentów do przyszłej pracy zawodowej. |
|
||
20-3S-PRP | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PRS |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PSP |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach uczestnicy zapoznają się z podstawowymi pojęciami z zakresu przedsiębiorczości społecznej. Zdobędą też praktyczne umiejętności i wiedzę dotyczącą realiów zakładania przedsiębiorstw społecznych. Przymierzą się do stworzenia wymyślonej organizacji pozarządowej |
|
||
20-3S-PRK | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
20-3S-PRY | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Prezentacja wybranego tematu (w grupach) – stworzenie prezentacji multimedialnej i omówienie jej na forum grupy. Oceniane aspekty: • merytoryczność (zgodność z tematem): 0-1 punkt, • przejrzystość: 0-1 punkt, • język (terminologia psychologiczna, jasność wypowiedzi): 0-1 punkt, • sposób przedstawienia (omawianie zagadnień zamiast mechanicznego odczytywania tekstu): 0-1 pkt, • optymalna objętość prezentacji: 0-1 punkt, Prezentacja – łącznie do zdobycia: 5 punktów. 2. *Praca w zespołach - praca pisemna: stworzenie planu kariery dla kandydata na lidera. Oceniane aspekty: • merytoryczność (zgodność z tematem): 0-1 punkt, • przejrzystość: 0-1 punkt, • język (terminologia psychologiczna + literatura cytowana, spójność i jasność wypowiedzi): 0-1 punkt, • zawartość pracy (realizacja wyznaczonych elementów składowych pracy: diagnozy i planu działań): 0-1 pkt, • optymalna obszerność (4-6 stron A4): 0-1 punkt. |
|
||
20-3S-WS1 |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot rozwija wiedzę z zakresu wpływu społecznego oraz umożliwia wdrażanie reguł i technik wpływu społecznego w praktyce (podczas interwencji psycho-społecznych, w reklamie, w komunikatach medialnych, przy kreowaniu wizerunku). Zajęcia wpływ społeczny 1 są wstępem do zajęć wpływ społeczny 2, podczas których studenci w grupach wdrażają i opisują efekty interwencji mającej na celu zmianę zachowania przy pomocy reguł wpływu społecznego. |
|
||
20-3S-WS2 | brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot rozwija wiedzę z zakresu wpływu społecznego oraz umożliwia wdrażanie reguł i technik wpływu społecznego w postaci mającej wpływ na zachowanie (zmiana zachowania). W drugiej części przedmiotu koncentrujemy się na zaprojektowaniu i wdrożeniu interwencji opartej o reguły wpływu społecznego. |
|
||
20-3S-ZOR |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
![]() |
brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Pisemny test wyboru (ok. 30 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru) |
|
||