Fakultatywne dla 4 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020L - Semestr letni 2020/2021 2020Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 2021L - Semestr letni 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022L - Semestr letni 2022/2023 2022Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 2023L - Semestr letni 2023/2024 2024L - Semestr letni 2024/2025 2025L - Semestr letni dla stacjonarnych 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020L | 2020Ln | 2021L | 2021Ln | 2022L | 2022Ln | 2023L | 2024L | 2025L | |||||
00-FF-AKE | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-DWA | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-GIR2 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wiedza - liczba punktów uzyskanych podczas prac zaliczeniowych - ocena poziomu merytorycznego przygotowanych prac na wybrany temat - obecność i aktywność na poszczególnych zajęciach - suma nieobecności w trakcie zajęć Umiejętności - ocena umiejętności posługiwania się źródłami wiedzy - ocena umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej do sytuacji życiowych, przełożenia wiedzy teoretycznej na realizację zadań praktycznych. - ocena poziomu merytorycznego udziału w aktywnościach realizowanych podczas zajęć, Kompetencje społeczne: - ocena zaangażowania w uczestniczenie w dyskursie prowadzonym podczas zajęć; - ocena zaangażowania w prace grupowe realizowane podczas zajęć |
|
||
00-FF-KKW1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla stacjonarnych 2025/2026
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Fakultatywne dla 4 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-MKM |
Meandry kultury. Media artystyczne w fenomenach pedagogicznych (od 2025-10-01)
|
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla stacjonarnych 2025/2026
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Fakultatywne dla 4 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|
00-FF-PUR |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadania do wykonania: wg postępu realizacji programu – podawane przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW UCZENIA SIĘ (w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji): - ocena wykonania prac cząstkowych, ocena pracy końcowej - sposób wykonywania zadań w grupach w trakcie zajęć online (zaangażowanie, przygotowanie merytoryczne), - obecność i aktywność na poszczególnych zajęciach (liczba – suma aktywności w trakcie wszystkich zajęć), - suma nieobecności w trakcie zajęć, - pisemne kolokwium końcowe sprawdzające wiedzę, Zaliczenie końcowe – w formie naocznej bądź zdalnej – w zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej związanej z pandemią COVID-19. |
|
||
00-FF-RSS | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-RKP | brak | brak | brak |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-SPW | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-TJM | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-TPT |
Trójkąt przemocy, trójkąt mocy (od 2025-10-01)
|
brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla stacjonarnych 2025/2026
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Fakultatywne dla 4 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|
00-FF-TZS1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-WAL | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-WZS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Fakultatywne dla III r. DZ-PS-2 stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Sposób pomiaru efektów kształcenia: 1. Przedstawienie na warsztatach oraz udokumentowanie referatu w aplikacji Teams zgodnie z zainteresowaniami osób studiujących. Kanał na Teams zostanie utworzony w dalszej części semestru. 2. Aktywne uczestnictwo w dyskusjach i case studies na zajęciach. |
|
||