Obowiązkowy moduł "B" dla 3 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Grupa przedmiotów: Obowiązkowy moduł "B" dla 3 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2023Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023Zn | 2023Ln | 2024Z | 2024Zn | 2024Ln | |||||
PE-2M-BDY |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-2M-BPS |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-2M-BPR |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposób pomiaru efektów kształcenia: kolokwium zaliczeniowe z przerobionego materiału. Zaliczenie z całego materiału w formie stacjonarnej, pisemnej, opisowej. |
|
||
PE-2M-BTW |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||