Obowiązkowe dla 6 sem. PE, eduk. dorosłych i coaching kariery zawodowej, (3-l) stacjonarne I stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022L - Semestr letni 2022/2023 2023L - Semestr letni 2023/2024 2024L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022L | 2023L | 2024L | |||||
PE-3S-EPC |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Etyka zawodowa – terminologia, wybrane aspekty. Charakterystyka zawodu coacha, trenera i wskazanie związanych z nimi zagadnień etycznych. Odpowiedzialność zawodowa ogólna – wybrane aspekty. Odpowiedzialność zawodowa w zawodzie coacha, trenera, doradcy i mediatora. Problem kryterium oceny czynu. Problem odpowiedzialności (za czyny własne i innych) w zawodzie coacha, trenera, doradcy i mediatora. Podmiot i przedmiot działań moralnych w aspekcie pracy coacha, trenera, doradcy i mediatora. |
|
|||||
PE-3S-KWC |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
PE-3S-KOI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
PE-3S-MCZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
TREŚCI PROGRAMOWE: Coaching kariery: cele i zasady. Znaczenie samooceny, lęków, postrzegania własnych kompetencji, kontaktów interpersonalnych, w sytuacjach zadaniowych. Kierowanie własnym rozwojem zawodowym. Rola identyfikacji i stabilizacji w dążeniu do sukcesu i spełnienia zawodowego. Planowanie i zarządzanie karierą. Kształtowanie umiejętności coachingowych pomocnych w pracy z klientem w kontekście wspierania rozwoju jego kariery. Przeprowadzenie zespołu przez zmianę. Czynniki motywacyjne i ich znaczenie w modelach coachingowych. Rodzaje coachingu wykorzystywane w pracy z organizacjami i pracownikami: Team Coaching, Coaching kompetencyjny, Business Coaching,Executive Coaching. Model GROW w coachingu zawodowym. |
|
|||||
PE-3P-EDC5 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
PE-3P-EDC4 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PE-3P-EDC4a | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
PE-3S-RSS |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||