Obowiązkowe dla 6 sem. PE, animacja społeczno-kulturowa, (3-l) niestacjonarne I stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021L - Semestr letni 2021/2022 2022L - Semestr letni 2022/2023 2023L - Semestr letni 2023/2024 2024L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021L | 2022L | 2023L | 2024L | |||||
PE-3S-MDM1 |
Metody promocji działań kulturalnych i kontakt z mediami (od 2024-10-01)
|
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-3S-PGA1 |
Praca z grupą w pracy animatora (od 2024-10-01)
|
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-3P-ASK3 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
PE-3S-WMW1 |
Współpraca międzysektorowa i wolontariat (od 2024-10-01)
|
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-3S-MTM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Opis sposobów pomiaru efektów kształcenia: Wiedza Ma wiedzę na temat możliwości i ograniczeń wykorzystywania nowoczesnych technologii, edukacyjnych pakietów w procesie wychowania w szkole. Ma wiedzę na temat sposobów implementowania nowoczesnych technologii w proces projektowania działań edukacyjnych. Umiejętności Potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały i środki w przestrzeni internetowej dla projektowania i realizowania działań pedagogicznych, w tym nowoczesnych technologii, pakietów multimedialnych. Potrafi tworzyć treści edukacyjne przy wykorzystaniu programów internetowych, między innymi takich jak: MS Office, Storyboard, Kahoot, Avatar maker, Canva, Genially, Whiteboard. Kompetencje społeczne Realizuje powierzone mu zadania z dbałością o rezultat, wykazując postawę odpowiedzialności i rzetelności. |
|
||||||