Obowiązkowe dla 5 sem. EP, moduł: arteterapia (3-l) stacjonarne I stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023L - Semestr letni 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024L - Semestr letni 2024/2025 2025Z - Semestr zimowy dla stacjonarnych 2025/2026 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Z | 2022Z | 2023Z | 2023L | 2024Z | 2024L | 2025Z | |||||
EP-3S-DIA |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład: Ocena wykonanych przez studentów koncepcji prac intermedialnych dotyczących dokumentacji procesu twórczego (dokumentacji warsztatu twórczego lub dokumentacji warsztatu edukacyjnego, lub dokumentacji warsztatu terapeutycznego). Ocena (w pracy multimedialnej) uzasadnienia wyboru metod/technik do działania twórczego. Ocena wyboru integracji metod. Ćwiczenia: Ocena wypowiedzi ustnej w trakcie zajęć i przygotowanej przez studenta prezentacji. Ocena aktywności studenta na zajęciach. Ocena wykonanych prac pod kątem doboru adekwatnych środków wyrazu, przejrzystości koncepcji, skutecznej realizacji i właściwego sposobu prezentacji. Ocena na podstawie obserwacji i wypowiedzi ustnej. |
|
||
EP-3S-TAR |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład: ocena pracy pisemnej dotyczącej opisu procesu terapeutycznego oraz zasad doboru technik. Ćwiczenia warsztatowe: techniki rysunkowe, malarskie, graficzne, rzeźbiarskie, graficzne, dramowe, relaksacyjne, pracy z ciałem: praca indywidualna i grupowa. Ocena aktywności na zajęciach, prezentacja autorskiego warsztatu arteterapeutycznego (podejście multimodalne). Określenie efektywności procesu terapeutycznego na bazie skal opisowych- praca pisemna. |
|
||