Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1]
Semestr letni 2022/2023
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 3
Przedmiot: | Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Jarosław Korczak | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Dalszy dobór literatury uzależniony jest od podejmowanego tematu oraz planu rozwoju własnego |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tutoring jako paradygmat spersonalizowanej edukacji. Podłoże historyczne, terminologia, cele i wartości tutoringu. Samorozwój w cyklu życia w aspekcie biologicznym, psychologicznym jak i społecznym oraz kulturowym. Uczenie samodzielnego myślenia, budowania opinii i sądów opartych na wiedzy, badaniach naukowych i innych rzeczowych argumentach związanych z wiedzą z obszaru pedagogiki. Dokumentacja osiąganych efektów kształcenia pod postacią portfolio. Znaczenie autorefleksji i samorozwoju: identyfikowanie zasobów własnych. Uczestnik studiów będzie miał możliwość indywidualnej konsultacji przy opracowaniu zindywidualizowanego program tutoringu. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca ze studentem odbywa się podczas indywidualnych i grupowych, systematycznych i planowanych spotkań. Połączenie dwóch rodzajów tutoringu - rozwojowego i akademickiego/naukowego. Forma realizacji: tutoriale grupowy i indywidualne Metody: praktyczno- problemowa, panel dyskusyjny, rozmowa, dyskusje na platformie Microsoft Teams, spotkania. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega stopień zaangażowania się studenta w samorozwój. Obecność na spotkaniach (tutorialach) indywidualnych i grupowych. Jakość i szczegółowości przygotowanego portfolio (własnych celów rozwojowych). |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa warsztatowa - dr Jarosław Korczak Nakład pracy studenta: godziny kontaktowe: 12 godzin praca własna: 15 godzin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.