Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG4-B2]
Semestr letni 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 4
Przedmiot: | Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG4-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Dorota Kożuchowska |
Literatura: |
Zajęcia odbywają się w oparciu o: 1. materiały podstawowe - podręcznik i elektroniczna książka ćwiczeń Roadmap B2, wyd. Pearson; 2. materiały dodatkowe - Grammarway, wyd. Express Publishing, English Grammar in Use, wyd. Cambridge, My GrammarLab, wyd. Pearson, English Vocabulary in Use, wyd. Cambridge, Psychology Vocabulary in Use, wyd. Poltext; 3. Internet - www.engvid.com, en.islcollective.com, breakingnewsenglish.com, OneStopEnglish (Macmillan), ćwiczenia na platformie APS e-learning oraz ePanel Pearson; 4. materiały własne nauczyciela (ćwiczenia leksykalne, gramatyczne oraz tekstowe) |
Zakres tematów: |
3A Słownictwo: wspomnienia Gramatyka: Past Perfect Simple/ Past Perfect Continuous 3B Słownictwo: wyrażanie opinii o rywalach, konkurentach, przymiotniki opisujące charakter Gramatyka: Stopniowanie przymiotników 3C Słownictwo: wyrażenia dotyczące sprzeczek, kłótni Gramatyka: tworzenie przymiotników 3D Słownictwo: przymiotniki opisujące jedzenie; skargi, informacje zwrotne, reakcje 4A Słownictwo: kolejność przymiotników w zdaniu, przymiotniki opisujące rzeczy Gramatyka: zdania względne: zdania przydawkowe ograniczające, zdania przydawkowe opisujące. 4B Słownictwo: wyrażenia dotyczące kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia wymagane w pracy Gramatyka: czasowniki modalne dotyczące pozwoleń i zakazów 4C Słownictwo: wyrażenia dotyczące XXI wieku Gramatyka: tworzenie czasowników z końcówką -en |
Metody dydaktyczne: |
1. Metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka (praca w parach i grupach), 2. Metoda podająca - wyjaśnienie, mini-wykład pogadanka, 3. Metoda problemowa - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy, 4. Metoda praktyczna - ćwiczenia przedmiotowe, 5. Multimedialne techniki nauczania - ćwiczenia na platformie e-learningowej, samodzielna praca w oparciu o lekcje video. 6. Techniki egzaminacyjne ułatwiające rozumienie tekstu oraz materiałów audio. 7. Możliwość zgłaszania pytań i uwag poprzez kontakt mailowy oraz wyjaśnianie kwestii problematycznych związanych z zagadnieniami kursu za pośrednictwem aplikacji Teams w trakcie konsultacji. 8. Zajęcia prowadzone w trybie synchronicznym z wykorzystaniem MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
W trakcie toku nauki student poddawany jest systematycznej ocenie osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się. Sposoby oceniania to: • testy sprawdzające stopień opanowania słownictwa, gramatyki, umiejętności słuchania i czytania w języku obcym; • ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem min.70% • aktywność podczas zajęć (praca domowe, karty pracy, dłuższe wypowiedzi na określony wcześniej temat) • elementem niezbędnym do uzyskania zaliczenia jest również frekwencja |
Uwagi: |
lektorat II rok |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.