Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 5
Przedmiot: | Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2] | ||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 2105 Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres? |
||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||
Liczba osób w grupie: | 29 | ||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||
Prowadzący: | Elżbieta Grabińska | ||||
Literatura: |
Podręcznik wiodący English File Intermediate wyd. Oxford University Press English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Grammarway 3 / 4 – Express Publishing English Vocabulary In Use, Upper-intermediate by Murphy, wyd. Cambridge |
||||
Zakres tematów: |
W trakcie 4 spotkań przewidzianych na IV semestr będzie obowiązywał materiał gramatyczny i leksykalny z części 4A oraz 4B podręcznika (str 34-44) oraz książka ćwiczeń str 24-29. Zagadnienia gramatyczne obejmują: czasowniki modalne can, could, to be able to, must, have to, should, have to,przymiotniki z końcówką -ed oraz -ing. Słownictwo dotyczy sukcesów oraz porażek pracy własnej, nadzwyczajnych zdolności umiejętności, a także Savoir-vivre przy używaniu telefonów komórkowych, słownictwo związane z dobrymi manierami dobrym wychowaniem. |
||||
Metody dydaktyczne: |
metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka - praca w parach i grupach - multimedialne techniki nauczania strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe i kompensacyjne), pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) - ćwiczenia na Platformie Internetowe, rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania - w czasie pandemii intensywna indywidualna praca praca nad tekstami, a także dodatkowe prace pisemne - kontakt ze studentami za pomocą Fb, Messengera aplikacji Teams i Forma oraz poczty mailowej (wysyłanie prac pisemnych i zwrot) |
||||
Metody i kryteria oceniania: |
- Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć). - Egzamin końcowy ustny i pisemny od 12 marca zajęcia prowadzone zdalnie: ćwiczenia na platformie e-learningowej oraz ćwiczenia powtórzeniowe do egzaminu (data zwrotu 9 kwietnia) Praca pisemna - recenzja ku popularnonaukowego YT (data zwrotu) 24 kwietnia ćwiczenia gramatyczne I leksykalne w oparciu o egzamin końcowy z lat ubiegłych |
||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa dla II ZZ/PC + II ZM/PY - mgr E. Grabińska |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.