Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Lektorat,
grupa nr 13
Przedmiot: | Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-ANG4-B2] | ||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 13 [pozostałe grupy] |
||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1204 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||
Prowadzący: | Monika Wójcik | ||||
Strona domowa grupy: | https://aps.edu.pl/ | ||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy: English File OUP Materiały własne Grammarway wyd. Express Publishing English Vocabulary in Use wyd. Cambridge English Grammar in Use wyd. Cambridge British Journal of Special Education British Journal of Clinical Psyhology |
||||
Zakres tematów: |
Race across London - słownictwo związane z transportem. Race across London - zadania na czytanie ze zrozumieniem. Comparatives and superlatives – stopniowanie przymiotników. Porównywanie - ćwiczenia gramatyczne. Top gear challenge - zadania na czytanie ze zrozumieniem. Rodzaje transportu i ich porównywanie przy użyciu stopniowania przymiotników – wypowiedzi ustne. Top gear challenge – The Stig dangerous driving – a safety expert. Wypowiedzi ustne na temat bezpiecznego podróżowania. Stereotypes or are they? - zadania na czytanie ze zrozumieniem. Jakie są stereotypy – wypowiedzi ustne. Przedimki w języku angielskim i ich zastosowanie - ćwiczenia gramatyczne. Comando dad - zadania na czytanie ze zrozumieniem. Kobiece i męskie stereotypy - zadania na słuchanie ze zrozumieniem. A difficult celebrity - zadania na słuchanie ze zrozumieniem. Failure and success - zadania na czytanie ze zrozumieniem. Failure and success - omówienie zastosowania czasowników modalnych: can, could, be able to. Przypomnienie i utrwalenie zasad użycia czasów Present Perfect i Present Perfect Continuous - ćwiczenia gramatyczne. I have never… - wypowiedzi ustne dotyczące doświadczeń związanych z uczeniem się. He is English but he can speak eleven languages. Zadania na czytanie ze zrozumieniem. I am exhausted because of exhausting exercises – przymiotniki z końcówkami: -ed oraz -ing - ćwiczenia gramatyczno-leksykalne. Language learning tips - zadania na słuchanie ze zrozumieniem. Wypowiedzi ustne na temat uczenia się języków obcych. Modern manners – słownictwo związane z rozmowami telefonicznymi. Modern manners – omówienie zastosowania czasowników modalnych: must, have to, should. Debrett’s guide to mobile phone etiquette - zadania na czytanie ze zrozumieniem. You and your phone – wyrażanie opinii na temat używania telefonów komórkowych i sytuacje z tym związane. Mother-in-law from hell… or dauhgter-in-law from hell? Zadania na czytanie ze zrozumieniem. Good manners, bad manners – dyskusje o różnicach kulturowych - ćwiczenia mówienia. Zadania na czytanie ze zrozumieniem. Porównanie użycia czasów Present Perfect, Present Perfect Continuous, Past Simple i Past Continuous - ćwiczenia gramatyczne. Zadania gramatyczne podsumowujące znajomość czasów: Present Simple i Present Continuous, Present Perfect i Present Perfect Continuous, Future Simple, Past Simple i Past Continuous oraz czasowników modalnych i konstrukcji going to. Podsumowanie wiedzy leksykalno-gramatycznej z działów 1 - 4. Zadania przygotowujące do egzaminu końcowego. |
||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna Metoda bezpośrednia, Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, Metoda audiolingwalna/kognitywna Praca w parach/grupach Multimedialne techniki nauczania Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe, kompensacyjne) Strategie pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) e-learning – ćwiczenia na platformie internetowej CLIP rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania. Metody “zdalne” – komunikacja ze studentami bezpośrednio na platformie ZOOM.US oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej i poprzez formularze google. Przesyłanie studentom materiałów do pracy własnej za pośrednictwem poczty elektronicznej Udostępnianie studentom prezentacji w Power Point z komentarzem, materiałów elektronicznych oraz zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag. Konsultacje indywidulane za pośrednictwem poczty elektronicznej Motywowanie studentów poprzez korzystanie z quizów na platformach: quizlet.com, quizizz.com, tuerchen.com |
||||
Metody i kryteria oceniania: |
Testy cząstkowe Testy zaliczeniowe Odpowiedzi ustne Ćwiczenia na platformie internetowej: e-learning Ocena aktywności studenta podczas zajęć (zadania z podręcznika i ćwiczeń, pisemne prace domowe, udział w dyskusji podczas zajęć) Egzamin końcowy Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie ZOOM.US. Przesyłanie studentom testów on-line za pośrednictwem poczty elektronicznej w formularzach google |
||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa dla II ZZ/PC + II ZM/PY - mgr M. Wójcik |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.