Rachowanie 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-RH2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Rachowanie 2 |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: matematycznie uzdolnione dzieci: diagn., wsp. rozw. i edukacja |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
EFEKTY KSZTAŁCENIA I ICH OCENA Wiedza (max. 10) 1.Słuchacz wie jak prowadzić ucznia z życiowej i zadaniowej sytuacji do prostych zadań z treścią 2.Słuchacz wie jak z dzieckiem pracować nad układaniem i rozwiązywaniem prostych zadań tekstowych z treścią do sytuacji przedstawionej na rysunku. 3.Słuchacz wie jak pracować z dzieckiem nad wyłuskaniem danych zawartych w zadaniu. 4.Słuchacz wskazuje serię zadań, które wymagają stosowanie umiejętności rachunkowych i warto je rozwiązywać naprzemiennie z uczniem Umiejętności (max. 10) 1.Słuchacz umie przechodzić z sytuacji życiowych do prostych zadań z treścią. 2 Słuchacz umie wykorzystać środowisko edukacyjne Stepping do rozwiązywania i układania prostych zadań z treścią. 3 Słuchacz umie wykorzystać środowisko edukacyjne Autobus do rozwiązywania i układania prostych zadań z treścią. Kompetencje społeczne (max. 10) 1.Słuchacz umie zaproponować wykorzystanie środowisk edukacyjnych w nauczaniu, które nie wymagają nakładów finansowych, pomoce dydaktyczne jest w stanie wykonać z uczniami. 2.Słuchacz dostrzeże i będzie umiał zaangażować rodziców, dziadków i babcie w proces edukacyjny małego ucznia jako rezultat wykonywania niektórych ćwiczeń na zajęciach. 3.Słuchacz w trakcie zajęć będzie miał okazję wykazać się empatią w stosunku do innego słuchacza i rozumienia przez niego treści matematycznych i spróbuje w oparciu o wskazaną literaturę porozmawiać jak może wyglądać empatia w stosunku do rozumienia przez dziecko treści matematycznych. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.