Przygotowanie uzdolnionych dzieci do radzenia sobie w klasie IV-tej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-PUD1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Przygotowanie uzdolnionych dzieci do radzenia sobie w klasie IV-tej |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: matematycznie uzdolnione dzieci: diagn., wsp. rozw. i edukacja |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
EFEKTY KSZTAŁCENIA I ICH OCENA Wiedza (max. 10) 1.Znajomość podstawy programowej dla klas I –III oraz dla klasy IV 2.Wiedza o procesach kształtowania pojęć i procedur matematycznych na różnych poziomach edaukacyjnych 3.Zna różnice między rozumowaniem intuicyjnym a formalnym 4.Ma wiedzę matematyczną o algorytmach działań pisemnych, systemach liczbowych, liczbach innych niż naturalne Umiejętności (max. 10) 1.Student potrafi zaprojektować nitkę dydaktyczną przygotowującą do rozumienia algorytmów działań pisemnych 2.Umie wykorzystać różne metody pracy nad zadaniem nietypowym, nowym problemem matematycznym 3.Rozumie związki miedzy rozumowaniem intuicyjnym i uporządkowanym, dedukcyjno - logicznym Kompetencje społeczne (max. 10) 1.Student rozumie matematykę jako narzędzie porządkowania aktywności w realnym świecie 2.Okazuje szacunek dla samodzielnego myślenia uczniów przy rozwiązywaniu matematycznych problemów 3.Potrafi słuchac, prowokować do wyrażania własnych pomysłów. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.