Intuicje geometryczne, przekształcanie ich zarysów pojęć geometrycznych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-IGG |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Intuicje geometryczne, przekształcanie ich zarysów pojęć geometrycznych |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru: egzamin |
Pełny opis: |
WYKŁAD: Teoria kształtowania się pojęć geoemtrycznych M. Hejny’ego oraz van Hiele Figury i relacje geometryczne LICZBA GODZIN:2 Przykładowe zajęcia pozwalające przejść z poziomu wzrokowego na opisowy Budowanie relacji geometrycznych LICZBA GODZIN:4 |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa Gruszczyk – Kolczyńska E.: O dzieciach matematycznie uzdolnionych. Książka dla rodziców i nauczycieli. Wydawnictwo Nowa Era. Warszawa. 2012. Literatura obowiązkowa Swoboda, E.: Przestrzeń, regularności geometryczne i kształty w uczeniu się i nauczaniu dzieci. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Rzeszów. 2006. |
Metody i kryteria oceniania: |
FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Uczestnictwo w zajęciach np. wykład, ćwiczenia Przygotowanie się do zajęć (np. lektura tekstu) Przygotowanie się do egzaminu Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 3 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.