Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe licencjackie - 3 i złożenie pracy dyplomowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: RE-3F-LI3
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium dyplomowe licencjackie - 3 i złożenie pracy dyplomowej
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy: Obowiązkowe dla 6 sem. (RE) pedagogiki resocjalizacyjnej, (3-l) niestacjonarne I stopnia
Obowiązkowe dla 6 sem. (RE) pedagogiki resocjalizacyjnej, (3-l) stacjonarne I stopnia
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE:

Analiza i interpretacja wyników badań zgodnie z przyjętą orientacją metodologiczną i w świetle literatury przedmiotu. Graficzna prezentacja wyników badań własnych (tekst, tabele, wykresy). Prezentacja wniosków z badań, sposoby wykorzystania wyników badań naukowych w praktyce pedagogicznej, kierunków kontynuacji badań. Konstrukcja streszczenia pracy. Redagowanie poszczególnych części pracy dyplomowej, zgodnie z przyjętymi dla prac licencjackich standardami edytorskimi. Przygotowanie się do ustnej prezentacji projektu badawczego podczas egzaminu dyplomowego.

Efekty uczenia się:

Wiedza

Rozumie pojęcia: analiza wyników badań własnych, interpretacja wyników badań w świetle literatury przedmiotu.

Zna i rozumie zasady redagowania i edycji pisemnej pracy dyplomowej o charakterze naukowo–badawczym.

Umiejętności

Przygotowuje pisemną prezentację, analizę i interpretację wyników badań.

Dokonuje prezentacji wniosków z badań, opisuje sposoby wykorzystania wyników badań naukowych w praktyce pedagogicznej, prezentuje kierunki kontynuacji badań.

Redaguje poszczególne części pracy, zgodnie z przyjętymi standardami edytorskimi.

Dokonuje ustnej prezentacji teoretycznych i metodologicznych podstaw badania, wyników badań oraz wniosków z badań.

Kompetencje społeczne

Jest gotów do współpracy z promotorem w celu zaprojektowania i przeprowadzania rzetelnych badań pedagogicznych.

Rozumie potrzebę ochronę własności intelektualnej i prawa autorskiego.

Jest gotów do świadomego podejmowania działań nad rozwijaniem dorobku naukowo-badawczego pedagogiki oraz poszerzania go o nowe obszary i procedury badawcze.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-24 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Tomasz Głowik, Milena Miałkowska-Kozaryna, Joanna Moleda, Marta Porembska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2025-02-24 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Hubert Iwanicki, Anna Nowicka-Skóra
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)