Diagnoza i terapia ucznia z wadą słuchu z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-DSC1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnoza i terapia ucznia z wadą słuchu z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza PC2_KK_W04 PC2_KK_W01 PC2_KK_W06 Zna podziały przyczyn i metod terapii nauki czytania, oraz występujących zaburzeń w nauce pisania PC2_KS_W03 Ma wiedzę na temat diagnozy i metod terapii czytania i pisania PC2_KS_W05 Posiada wiedzę na temat układania programów terapeutycznych do nauki czytania i pisania Umiejętności PC2_KS_U02 Potrafi przeprowadzić diagnozę techniki i tempa czytania u uczniów z wadą słuchu oraz określić trudności w nauce pisania PC2_KS_U03 Potrafi ułożyć program terapeutyczny uwzględniający ćwiczenia przygotowujące do nauki czytania i pisania dla uczniów z uszkodzonym słuchem PC2_KS_U02 Potrafi przygotować pomoce do zajęć terapeutycznych z nauki czytania i pisania dla ucznia zwadą słuchu oraz przeprowadzić je Kompetencje społeczne PC2_KS_K02 PC2_KS_K01 Potrafi współpracować z innymi specjalistami. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.