Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym - 2 tyg. (40 godz.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2P-ERI2a |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym - 2 tyg. (40 godz.) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W03 zna dokumentację dziecka w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, PC1_KS_W04 zna rodzaje i etapy zajęć w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, PC1_KS_W03 PC1_KS_W04 zna rodzaje zajęć terapeutyczno - rehabilitacyjnych, stosowanych w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, PC1_KS_W03 zna założenia przygotowania konspekt zajęć, PC1_KS_U03 potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć dydaktycznych, PC1_KS_U06 PC1_KK_U07 potrafi pełnić rolę wspierającą podczas lekcji prowadzonej przez nauczyciela PC1_KS_U06 właściwie sporządzić dokumentację praktyk studenckich, PC1_KS_U04 PC1_KS_U03 potrafi opracować konspekt do dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, PC1_KS_U02 PC1_KS_U03 potrafi przeprowadzić zajęcia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, PC1_KS_K01 potrafi współpracować w grupie realizując zadania, PC1_KS_K01 potrafi współpracować w grupie realizując zadania, PC1_KS_K02 PC1_KK_K05 prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac, PC1_KS_K01 nawiązuje pozytywną relację z osobami niepełnosprawnymi i kadrą w placówce, PC1_KK_K05 dostosowuje się do zasad obowiązujących szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością, PC1_KS_K01 wykonuje polecenia kadry pedagogicznej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.