Wspomaganie dzieci w rozwoju mowy i komunikowania się
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-WRM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wspomaganie dzieci w rozwoju mowy i komunikowania się |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student zna zasady przyswajania mowy przez dziecko Student dysponuje pogłębioną wiedzą z zakresu przebiegu rozwoju mowy i czynników warunkujących jej rozwój w okresie niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym Student rozumie potrzebę komunikowania się małych dzieci i ich dążenie do nawiązania kontaktu Student zna metody i formy zajęć wspomagających rozwój języka w przypadku małych dzieci umiejętności Student potrafi rozpatrywać zmiany w procesie rozwoju mowy jako rezultatu przekształcania systemu psychicznego w danym okresie rozwojowym dziecka Student potrafi przeprowadzić wstępną diagnozę poziomu rozwoju mowy i komunikacji w przypadku małego dziecka. Student potrafi przeprowadzić zajęcia wspomagające rozwój mowy i komunikacji w przypadku małych dzieci. Kompetencje społeczne Student rozumie jak ważne jest rozwijanie aktywności dziecka w sferze werbalnej oraz w zakresie przygotowania do nauki pisania i czytania. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.