Wspomaganie dzieci w rozwoju emocjonalno-społecznym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-WDR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wspomaganie dzieci w rozwoju emocjonalno-społecznym |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Ma wiedzę dotyczącą prawidłowości rozwoju społecznego i emocjonalnego i wie, w jakim zakresie muszą być one rozwijane w wieku przedszkolnym. Zna sposoby i formy wspomagania dzieci w rozwoju emocjonalno - społecznym Umiejętności Umie przeprowadzić zajęcia, których celem jest kształtowanie umiejętności społecznych dzieci Potrafi współpracować z rodzicami w obszarze rozwoju społecznego dzieci Potrafi porozumiewać się z dziećmi w sposób werbalny i niewerbalny na tyle, aby prowadzić zajęcia, gry i zabawy. Kompetencje społeczne Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej. |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.