Case study. Romowie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-3S-CSR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Case study. Romowie |
Jednostka: | Instytut Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Orientacja w tradycji i kulturze romskiej w ujęciu historycznym Świadomość zróżnicowania wspólnot romskich we współczesnej Polsce Świadomość problemów tożsamościowych na styku tradycji polskiej i romskiej Umiejętności Umiejętność oceny sytuacji społeczno-psychologicznej Romów żyjących w Polsce Umiejętność oceny sytuacji społeczno-psychologicznej dzieci romskich żyjących w Polsce Umiejętność doboru właściwych metod diagnozy psychologicznej do oceny społecznych i intelektualnych kompetencji ucznia romskiego Kompetencje społeczne Wrażliwość kulturowa, gotowość do empatii w spotkaniu z Innym Posługuje się poznanymi kategoriami w obserwacji i analizie wydarzeń z życia społecznego. Dostrzega dylematy etyczne związane z pracą w środowisku wielokulturowym Sposób pomiaru Grupowe podsumowanie filmów i przeczytanej lektury Prezentacja multimedialna Dyskusja w grupie Praca pisemna Kolokwium sprawdzające Samoopis Dyskusja na temat wydarzeń społecznych związanych z funkcjonowaniem mniejszości |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.