Zaburzenia rozwoju małych dzieci i formy stymulacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-FF-ZRD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zaburzenia rozwoju małych dzieci i formy stymulacji |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W05 Posiada ogólną znajomość budowy i funkcji organizmu ludzkiego, zna podstawowe pojęcia i mechanizmy psychospołeczne związane ze zdrowiem, jego ochroną i promocją w zakresie niezbędnym dla wybranej działalności praktycznej powiązanej ze studiowaną specjalnością. Rozumie rolę czynników zaburzających rozwój, różnicuje rozwój prawidłowy i zaburzony.Orientuje się w profilaktyce zaburzeń rozwojowych u dzieci. Na podstawie obserwacji i analizy zachowania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego. PEP1_U05 Potrafi diagnozować i prognozować sytuację życiową jednostek oraz planować i realizować działania praktyczne w wybranym obszarze działalności pedagogicznej. Wie, do kogo się zwrócić o pomoc w przypadku ostrzej manifestujących się zaburzeń rozwojowych. PEP1_K03 Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.