Multimedia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-FF-MUT |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Multimedia |
Jednostka: | Instytut Edukacji Artystycznej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student opisuje sposoby użycia multimediów do prowadzenia warsztatów edukacyjnych i terapeutycznych. Student wie w jaki sposób rozszerzyć zakres wykonywanych przez siebie działań edukacyjnych o wykorzystanie multimediów. Umiejętności Potrafi obsługiwać na podstawowym poziomie narzędzia multimedialne. Student potrafi zaprojektować warsztat edukacyjny lub terapeutyczny wykorzystujący multimedia. Student potrafi zrealizować warsztat edukacyjny lub terapeutyczny wykorzystując multimedia. Kompetencje społeczne Student jest otwarty na wykorzystanie multimediów w działalności edukacyjnej. Student prezentuje postawę autorefleksyjną wobec wykorzystania multimediów w działaniach edukacyjnych i terapeutycznych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin, 16 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Monika Masłoń | |
Prowadzący grup: | Anna Wójcik-Tepper | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Ocena wypowiedzi ustnej w trakcie zajęć: dyskusji grupowej, korekty indywidualnej. Ocena aktywności studenta na zajęciach. Ocena na podstawie obserwacji. Ocena wykonanej pracy pod kątem doboru adekwatnych środków wyrazu, przejrzystości koncepcji. Ocena wykonanej pracy pod kątem skutecznej realizacji i właściwego sposobu prezentacji. |
|
Pełny opis: |
TREŚCI LICZBA GODZIN Przedmiot skoncentrowany jest na użyciu technik multimedialnych w edukacji i dokumentacji. Student poznaje narzędzia poprzez realizację zadanych ćwiczeń indywidualnie i w zespole. Dokumentacja i kreacja. 2 Posługiwanie się multimedialnymi narzędziami: - aparat cyfrowy 4 - komputer: oprogramowanie graficzne do edycji zdjęć: https://pixlr.com aplikacja do grafiki wektorowej: Inkscape aplikacja do tworzenia filmów: poklatkowych: Time lapse aplikacja do konwertowania plików: https://www.cleverpdf.com/pl Ćwiczenie 1: „Miasto- przyroda” „Statyczność - Ruch” zadanie polega na interpretacji 4 haseł, student przygotowuje fotografie na dany temat w trakcie wyjścia plenerowego, poddaje prace obróbce graficznej, przygotowuje prezentacje w formie PDF porównania fotografii „przed” i „po” ingerencji graficznej. Student składa całość w formie atrakcyjne wizualnie prezentacji. 6 Ćwiczenie 2: „Autoportret”-collage Student przygotowuje za pomocą programu pixlr collage z kilku fotografii, edytuje fotografie, praca na warstwach 4 ćwiczenie 3: praca z tekstem Student pracuje z tekstem, edytuje go w taki sposób, by był czytelny i estetycznie złożony 4 ćwiczenie 4: Warsztat Studenci w grupach projektują warsztat multimedialny zgodny ze swoją specjalizacją 4 ćwiczenie 5: Student tworzy animacje poklatkową 4 wykład: podstawowe zagadnienia poruszane w trakcie wykładu/prezentacji: -z DTP -użycie multimediów w sztuce i edukacji wykład ma formę prezentacji i dyskusji 2 |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA prezentacja multimedialna powiązana z tematyką ćwiczeń, dialog dydaktyczny, omawianie zagadnień teoretycznych, dyskusja dydaktyczna, indywidualna i grupowa praca nad zadaniami praktycznymi, przegląd prac z korektą indywidualna i zbiorową NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Godziny kontaktowe np. wykłady, ćwiczenia 30 Przygotowanie koncepcyjne do ćwiczeń 10 Zapoznanie się z materiałami multimedialnymi i literaturą przedmiotu 5 Przygotowanie do zaliczenia 10 Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta 55 Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.