Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-MNU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC2_KS_W01 zna cele oraz treści kształcenia i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, PC2_KS_W02 zna metody i formy kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, PC2_KS_W02, PC2_KS_W04 zna dokumentację edukacyjno-terapeutyczną obowiązującą w kształceniu specjalnym uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, PC2_KS_W05 zna trudności w opanowaniu programu kształcenia przez uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, ich przejawy, przyczyny, sposoby niwelowania, PC2_KS_W03 zna środki informatyczne możliwe do wykorzystania w edukacji i rehabilitacji uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, PC2_KS_U03, PC2_KS_U02 potrafi dostosować proces kształcenia i wychowania do indywidualnych specjalnych potrzeb ucznia z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną, PC2_KS_U02 potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć dydaktycznych realizowania I, II, III i IV etapie edukacyjnym, PC2_KS_U02 potrafi opracować scenariusz lekcji dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym realizowanych na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, PC2_KS_K02, PC2_KS_U03 prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.