Logopedyczne aspekty trudności szkolnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-5S-LAS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Logopedyczne aspekty trudności szkolnych |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC2_KS_W01 Posługuje się poszerzoną i usystematyzowaną terminologią dotyczącą zaburzeń mowy – wyjaśnia pojęcie umysłowych sprawności realizacyjnych, rozróżnia sprawność systemową i komunikacyjną PC2_KS_W02 Wyjaśnia mechanizm nadawania i percepcji wypowiedzi zgodnie z neurocybernetycznym modelem mowy PC2_KS_W05 Wyjaśnia zależność między poszczególnymi poziomami rozwoju kompetencji komunikacyjnej, językowej i kulturowej a funkcjonowaniem edukacyjnym ucznia PC2_KS_U01 Projektuje i wyznacza kierunki działań diagnostycznych i terapeutycznych w odniesieniu do uczniów z zaburzeniami mowy w aspekcie trudności szkolnych PC2_KS_U03 Proponuje rozwiązania terapeutyczne mające na celu minimalizację trudności szkolnych ucznia z zaburzeniami komunikacji językowej PC2_KS_U02 Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu zaburzeń mowy w celu analizowania i interpretowania występujących u ucznia trudności szkolnych PC2_KS_K01 Wykazuje aktywną i odpowiedzialną postawę w zakresie zdobywania wiedzy i umiejętności |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.