Animacja komputerowa
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-4S-AKO |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Animacja komputerowa |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PE2_W18 - ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych z zakresu tworzenia animacji komputerowych PE2_U02 - Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu projektowania multimedialnych aplikacji edukacyjnych PE2_U13 - Potrafi zrealizować grafikę 2D na potrzeby edukacji zdalne. PE2_K05 - jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej, jest świadomy istnienia etycznego wymiaru stosowania technologii informacyjnej w edukacji |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Sylwia Galanciak | |
Prowadzący grup: | Sergo Kuruliszwili | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA WIEDZA - ocena wypowiedzi na zajęciach - udział w dyskusji - osiągnięcia podczas realizacji ćwiczeń; UMIEJĘTNOŚCI - warunkiem zaliczenia jest wykonanie animacji przy wykorzystaniu programów omawianych na zajęciach; KOMPETENCJE SPOŁECZNE - praca w grupie; - ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskusji prowadzonej podczas zajęć |
|
Pełny opis: |
Ćwiczenia prowadzone przy wsparciu pokazów multimedialnych i publikacji. Prezentacja utworów wizualnych wykonanych przez studenta - w formach tradycyjnych jak i cyfrowych. Konsultacje indywidualne bezpośrednie. Grupowe dyskusje na temat prezentowanego materiału. Objaśnienie podstawowych funkcji programu After Effects, prezentacja przykładów klasyki animacji oraz współczesnego użycia animacji komputerowej. Prezentacja zadania wykonywanego przez studentów - „Ruchomy obraz jako komunikat” i wspólna dyskusja na jego temat. 1 etap realizacji zadania - stworzenie szkiców, projektów plastycznych oraz elementów graficznych do wykorzystania w realizowanej animacji. 2 etap realizacji zadania – wykonanych elementów graficznych w programie Flash na podstawie przygotowanych wcześniej szkiców. 3 etap realizacji zadania – animacja w programie Flash przy użyciu klatek kluczowych Omówienie i projekcja wszystkich powstałych prac połączona z dyskusją na ich temat. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Helion, 2011 LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Punkt i linia a płaszczyzna, Wasyl Kandyński, Wydawnictwo PIW, 1986 Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011 |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA - ćwiczenia praktyczne - analiza tekstów źródłowych - metody aktywizujące i problemowe NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności) Godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia): 15 godz. Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz. Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 15 godz. Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 5 godz Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.