Praktyka asystencka w placówkach edukacyjnych (zajęcia plastyczne)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-3P-EPL1a |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencka w placówkach edukacyjnych (zajęcia plastyczne) |
Jednostka: | Instytut Edukacji Artystycznej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
ocena przygotowanej przez praktykanta dokumentacji ocena wypowiedzi podczas indywidualnych konsultacji ocena wypowiedzi podczas dyskusji grupowej |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa Michalski J. Ordakowska B., Piotrowicz R., Grzybowski P. ( 2010) Koncepcja realizacji praktyk w APS. Warszawa Kowolik P. (2003) Proces stawania się nauczycielem przez praktyki zawodowe (w:) Sałata E., Zamkowska A., Osko S. Kształcenie praktyczne nauczycieli w szkole wyższej. Radom Arends R. I. (1995) Uczymy się nauczać. Warszawa Popek S., Winiarz A. [red.] (2009) Nauczyciel zawód powołanie pasja. Lublin Literatura uzupełniająca Okoń W. (1991) Rzecz o edukacji nauczycieli. Warszawa Stawinoga R. Aktywność twórcza we współczesnej edukacji. Nowa Szkoła, 2002, nr 3, s. 29-32 Wawrzyniuk D. Sztuka bycia nauczycielem. Życie Szkoły, 2003, nr 8, s. 467-47 |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: 1. Student zna zarówno założenia programowe i zakres treści merytorycznych realizowanych w ramach zajęć dydaktycznych w placówce praktyk, jak też dysponuje niezbędną wiedzą dydaktyczną i metodyczną do ich realizacji. 2. Student zna założenia organizacyjne placówki praktyk. Umiejętności: 1. Student potrafi przeprowadzić diagnozę pedagogiczną uczniów i poszerzyć ją o zagadnienia specyficzne dla specjalności. 2. Student potrafi przeprowadzić zajęcia dydaktyczne oraz współpracować z personelem placówki praktyk. Kompetencje: 1. Student potrafi podjąć merytoryczną dyskusję na temat procesu dydaktycznego i wychowawczego realizowanego w placówce praktyk. 2. Student ma świadomość społecznych i etycznych aspektów zadań realizowanych w placówce praktyk. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.