Logopedyczne aspekty trudności szkolnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2S-LAS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Logopedyczne aspekty trudności szkolnych |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W01 Opisuje przebieg procesu kształtowania się mowy oraz jego społeczno-kulturowych, psychologicznych, biologicznych i medycznych podstaw PC1_KS_W03 Posługuje się podstawową terminologią logopedyczną PC1_KS_W05 Określa wpływ zaburzeń komunikacji językowej na funkcjonowanie szkolne ucznia PC1_KS_U01 Charakteryzuje objawy i patomechanizm zaburzeń rozwoju mowy PC1_KS_U04 Określa kierunki działań diagnostycznych i terapeutycznych w odniesieniu do uczniów z zaburzeniami mowy w aspekcie trudności szkolnych PC1_KS_K02 Prezentuje aktywną i odpowiedzialną postawę w zakresie zdobywania wiedzy i umiejętności. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.