Diagnostyka w pedagogice specjalnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2F-DPS1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Diagnostyka w pedagogice specjalnej |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KK_W01 Podaje znaczenie terminów używanych w diagnostyce pedagogicznej PC1_KK_W04 Wymienia funkcje pedagoga specjalnego spełniane w pracy zawodowej, elementy diagnozy pełnej wg S. Ziemskiego, poziomy modelu pracy z uczniem ze SPE oraz główne czynności diagnosty PC1_KK_W08 Identyfikuje cechy nieformalnej diagnostyki pedagogicznej oraz prawidłowy i nieprawidłowy kontakt diagnostyczny PC1_KK_W09 Rozróżnia modele działania diagnosty PC1_KK_W10 Opisuje zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach PC1_KK_W13 Wylicza taksonometryczne poziomy osiągnięć edukacyjnych dziedziny emocjonalno-motywacyjnej, poznawczej, praktycznej, światopoglądowej oraz wymienia narzędzia pomiaru pedagogicznego PC1_KK_W15 Rozróżnia postępowanie zgodne i niezgodne z normami etycznymi diagnostyki PC1_KK_U04 Analizuje orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego oraz konstruuje podstawowe narzędzia pomiaru pedagogicznego PC1_KK_U08 Pracuje zespołowo pełniąc różne role PC1_KK_K04 Docenia postępowanie diagnosty zgodne z normami etycznymi |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.