Technologia informacji i komunikacji II
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-TI2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Technologia informacji i komunikacji II |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17 WIEDZA PE1_W22 - Zna zasady poprawnego edytowania i łamania tekstów oraz zna podstawowe metody, narzędzia, środki stosowane przy tworzeniu graficznych materiałów dydaktycznych. UMIEJĘTNOŚCI PE1_U15 - Potrafi samodzielnie przygotować materiał graficzny oraz zredagować i złożyć gazetkę szkolną. - Umie poprawnie edytować i składać teksty w wybranych programach edytorskich. KOMPETENCJE SPOŁECZNE PE1_K05 - Ma świadomość etycznych i prawnych aspektów i skutków nieprzestrzegania ustawy o prawie autorskim, piractwie komputerowym, nielegalnym pobieraniu plików. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR LAB
CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Fila | |
Prowadzący grup: | Mariusz Fila | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Obecność i aktywność na zajęciach. Ocena projektów. |
|
Pełny opis: |
Opis treści programowych: 1. Tworzenie grafiki bitmapowej: Gimp. 2. Tworzenie grafiki wektorowej: Inscape 3. Tworzenie filmów edukacyjnych: PhotoStory, MoviMaker. |
|
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Błażej Witkowski. GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Helion, 2019. Błażej Witkowski. GIMP. Niesamowite efekty. Helion, 2019. Von Glitschka. Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Helion, 2016. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Trzcińska-Król, M., Wiśniewska, J. Jak tworzyć materiały dydaktyczne, Warszawa: Wyd. APS 2010. Shufflebotham R. Photoshop CS3 PL. Gliwice: wyd. Helion 2007. |
|
Uwagi: |
Metody kształcenia: Pogadanka, dyskusja, prezentacja, metody ćwiczebne i zadaniowe, metody aktywizujące. Spotkania on-line w trybie synchronicznym na platformie MS Teams realizowane zgodnie z planem zajęć. Studenci zostali dodani do zespołu przez prowadzącego, otrzymali zaproszenie e-mailem na konto pocztowe w APS. Godziny kontaktowe, ćwiczenia - 30 Przygotowanie się do zajęć, lektury - 10 Przygotowanie prezentacji - 20 Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.