Przyroda ożywiona i nieożywiona w przedszkolu i szkole – metodyka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-POM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Przyroda ożywiona i nieożywiona w przedszkolu i szkole – metodyka |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W09 Ma pogłębioną wiedzę dotyczącą podstaw psychologicznych i pedagogicznych roz-woju zainteresowań przyrodniczych u dzieci. PEP1_W13 Orientuje się w podstawie programowej w zakresie realizacji edukacji przyrodniczej w przedszkolu i wczesnej edukacji. PEP1_W15 Wie, jak budować dziecięcą wiedzę o świecie przyrodniczym PEP1_U03 Umie wdrażać dzieci do chronienia śro-dowiska przyrodniczego, do prowadzenia prostych hodowli sprzyjających rozumie-niu praw przyrody i rozwijaniu zaintere-sowań przyrodniczych. Zna metody zapoznawania dzieci ze zja-wiskami atmosferycznymi i przewidywa-niem ich skutków. Potrafi kształtować u dzieci nawyki dba-łości o bezpieczeństwo swoje i innych w środowisku społecznym i przyrodniczym we współpracy z rodziną dzieci. PEP1_K02 Szanuje przyrodę ożywioną i nieożywio-ną. Wykazuje się postawą proekologiczną i przekonaniem, że obowiązkiem każdego człowieka jest dbać i szanować świat roślin i zwierząt. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.