Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i szkołach średnich (informatyka)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1P-PIZ2b |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i szkołach średnich (informatyka) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
UMIEJĘTNOŚCI PE1_U07 - Podczas prowadzonych przez siebie zajęć potrafi wprowadzać nowe pojęcia informatyczne w sposób zrozumiały dla uczniów. - Potrafi dobierać treści zajęć informatycznych oraz metody ich przekazu odpowiednio do wieku uczniów. - Wykorzystuje narzędzia technologii informacyjnej w celu lepszego komunikowania się z nauczycielami oraz uczniami i ich rodzicami . PE1_U09 - Dokumentuje metody i formy pracy hospitowanych nauczycieli oraz poszukuje własnej formy działalności pedagogicznej. - Dokumentuje zjawiska i procesy zachodzące na zajęciach informatycznych w formie komentarzy do zajęć. - Wykorzystuje zaobserwowane przykłady dobrych praktyk w swoich projektach zajęć informatycznych . PE1_U11 - Poszukuje nowych rozwiązań technologicznych i stosuje je, jako źródła inspiracji do planowanych zajęć dydaktycznych. - Projektuje lub dobiera zadania informatyczne, wymagające od uczniów samodzielności. - Wskazuje uczniom skuteczne sposoby samodzielnego zdobywania wiedzy i umiejętności informatycznych. PE1_U12 - Planuje swoją pracę dydaktyczną zgodnie z normami i zasadami etycznymi; przestrzega praw autorskich i uwzględnia je w projektach zajęć dydaktycznych. - Wskazuje przykłady sytuacji nieetycznych (np. łamania praw autorskich) i wybiera odpowiedni sposób postępowania. PE1_U15 - Formułuje autorskie zadania algorytmiczne i programistyczne. - Podczas prowadzonych przez siebie zajęć dobiera metody, formy i treści adekwatnie do możliwości uczniów. - Poprawnie dobiera zadania programistyczne dla uczniów. - Rozpoznaje zainteresowania i predyspozycje uczniów związane z informatyką. - Wykorzystuje treści poza programowe do rozwijania zainteresowań informatycznych uczniów. - Umie wskazać miejsca rozwijania zainteresowań i sprawdzania kompetencji informatycznych uczniów. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Prowadzący grup: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Prowadzący grup: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Prowadzący grup: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 40 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Joanna Łukasiewicz-Wieleba | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.