Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kampanie społeczne 20-3S-KAS
Ćwiczenia (CW) Semestr zimowy 2019/2020

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Rasińska, R., Nowakowska, I., & Nowomiejski, J. (2014). Kampanie społeczne jako przejaw działań edukacyjnych. Pielęgniarstwo Polskie, 1(51), 20-25.

● Gladwell Malcolm, Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu, Znak, Kraków 2019,

● Tarczydło, B. (2013). Kampania społeczna w teorii i praktyce. W: Wykorzystanie nowych mediów w PR. Red. J. Gołuchowski, A. Frączkiewicz-Wronka. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice

Pawełczyk, P. (red.). (2015). Kampanie społeczne jako forma socjotechniki. Wolters Kluwer.

Efekty uczenia się:

7. Efekty uczenia się:

● Wiedza

Rozumie rolę mediów w promowaniu przekazu kampanii społecznych.

Zna definicje kampanii społecznej i różnice pomiędzy kampanią społeczną a innymi formami społecznego przekazu.

● Umiejętności

Potrafi zaplanować kampanię społeczną skierowaną do konkretnej grupy docelowej.

Umie krytycznie ocenić efektywność kampanii społecznych.

● Kompetencje społeczne

Dostrzega wagę kampanii społecznych w życiu społecznym i ma większą gotowość zaangażowania w sprawy dla niego/dla niej ważne.

Metody i kryteria oceniania:

Metody i kryteria oceniania: aktywność podczas zajęć, praca w zespole nad projektem kampanii i jej prezentacji.

Nakład pracy: na sali - 30 h, w ramach przygotowań - 20 h.

Zakres tematów:

● Definicja kampanii społecznej. Kampania społeczna a reklama.

● CSR i PR firm a kampanie społeczne

● Przegląd wybranych kampanii społecznych. Metody, narzędzia i cele kampanii społecznych. Od czego zależy ich skuteczność?

● Elementy procesu projektowania kampanii społecznych.

● Projektowanie kampanii społecznych studentów i studentek.

● Prezentacje i omówienie projektów kampanii studentów i studentek.

Metody dydaktyczne:

Metody i kryteria oceniania: aktywność podczas zajęć, praca w zespole nad projektem kampanii i jej prezentacja.

Nakład pracy: na sali - 30 h, w ramach przygotowań - 20 h.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 9:50 - 13:15, sala 1207
Berenika Anders-Mosakowska, Maciej Sopyło 19/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek dydaktyczny - główny A
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)